آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خبر نگران کننده فتح‌الله‌زاده: ارسال پرونده محبی به فیفا!

مدیرعامل استقلال گفت که سانتاکلارا از آبی ها شکایت کرده و پرونده محبی به فیفا خواهد رفت.

بحران استقلال و محمد محبی تمامی ندارد. وینگر بوشهری که ستاره تیمش در این فصل بوده، با وضعیت نامشخصی روبرو است. آینده این بازیکن در جمع شاگردان ساپینتو در شرایط مبهمی قرار دارد و هر لحظه امکان دارد که این بازیکن مجبور شود تا به تیم سابقش بازگردد.

در زمان پیوستن این بازیکن به استقلال، مدیریت وقت باشگاه، تفاهم نامه ای را با سانتاکلارا به امضا رساند که مبلغ رضایت نامه محبی در 2 قسط پرداخت شود که اگر این اتفاق رخ ندهد، ضمن بازگشت این بازیکن به پرتغال، آبی ها باید جریمه ای را نیز پرداخت کنند. قسط اول در دوره مدیریت مصطفی آجورلو پرداخت شد و قسط دوم نیز باید چند هفته پیش به حساب تیم پرتغالی واریز می شد ولی این اتفاق رخ نداده است.

علی فتح‌الله‌زاده که پس از انتخاب به عنوان جانشین آجورلو با مشکلات مالی بزرگی دست و پنجه نرم می کند، مبلغ 230 هزار دلار را به حساب تیم پرتغالی واریز کرد که تنها 90 هزار دلار آن به حساب سانتاکلارا نشست و تا همین چند روز پیش مشخص نبود مابقی این پول کجاست! حالا مدیرعامل آبی ها با حضور در برنامه ورزشگاه، از وضعیت نامشخص این پرونده خبر می دهد.

1756132

فتح‌الله‌زاده درباره آخرین وضعیت محبی گفت: ما پول را برای باشگاه سانتاکلارا ارسال کرده‌ایم و بخشی از آن نیز به حساب این تیم واریز شده است اما بخش دیگری از آن را در یکی از کشورها نگه داشته بودند که آن مبلغ را روز گذشته به حساب ما برگشت زدند. ما به باشگاه سانتا کلارا گفتیم به ما ضمانت دیفاند بدهند تا مبلغ را به حساب آنها برگردانیم که این دیفاند را به ما ندادند. باشگاه پرتغالی اعلام کرد که قصد دارند از ما شکایت کنند و پرونده را به فیفا ببرند. ما تمام کارهایی که لازم بوده به شکل حقوقی انجام داده‌ایم ولی مشکلاتی وجود دارد.

او درباره اینکه بالاخره تکلیف محبی چه خواهد شد گفت: این پرونده باید مشخص شود که مبلغ واریزی ما مورد تایید فیفا هست یا خیر. باشگاه سانتاکلارا قصد دارد مبلغی را از ما بگیرد و اگر آن پول را پرداخت کنیم، می‌توانیم محبی را داشته باشیم. تمام این ها به رای فیفا بر می گردد.

گروه نرم افزاری ماهور

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه اگر رای فیفا به سود سانتاکلارا صادر شود آنگاه محبی باید به پرتغال بازگردد و استقلال نیز جریمه خواهد شد گفت: بله، قرارداد اینگونه نوشته شده که این اتفاقات رخ دهد و اگر آنها موفق شوند و در فیفا برنده پرونده شوند، اینگونه خواهد شد. ولی این اتفاق رخ نخواهد داد، به دلیل اینکه ما تمام کارها را انجام داده‌ایم و بخشی از این کار در حیطه وظایف ما نیست، ما عملاً برخی کارها را نمی توانیم انجام دهیم. همان کاری که فیفا نیز نمی‌تواند انجام دهد. ما بالغ بر یک میلیون دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب داریم و AFC نمی تواند آن را به ما پرداخت کند. ما فوتبالی هستیم و باید فوتبالی به این قضایا نگاه کنیم ما یک تیم ورزشی هستیم. بالاخره این ها مشکلاتی است که دست ما نیست. متاسفانه مسائل پشت پرده ای است که اذیت می کند.

فتح الله زاده در پایان و در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه اگر رای به سود سانتاکلارا صادر شود محبی به صورت قطعی از این تیم جدا خواهد شد گفت: این داستان ۵۰ – ۵۰ است و ریسکی است. ما باید صحبت کنیم. ما به باشگاه پرتغالی هم گفتیم که اراده‌مان به پرداخت مبلغ قسط بوده و اسناد آن موجود است که ما پول را پرداخت کرده ایم. یک ماه است که ۲۳۰ هزار دلار ارسال کرده‌ایم و نصف آن نیز به حساب آنها واریز شده است ولی سیستم بانکی اروپا نصف دیگر را نگه داشته بود و برگشت داده که حتی به دست ما نیز نرسید. این یک جنگ است باید در چند جبهه بجنگیم تا به نتیجه برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا