آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خوان لاپورتا : در نقل و انتقالات زمستانی فعالیتی نخواهیم داشت ؛ دمبله و دی یونگ غیر قابل فروش هستند

خوان لاپورتا می گوید بارسلونا به هیچ وجه برای جذب برناردو سیلوا 80 میلیون یورو پرداخت نخواهد کرد.

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا معتقد است پیکه در آینده می تواند رئیس این باشگاه شود.

به گزارش اسپورت، خوان لاپورتا در مصاحبه ای با کادناسر در مورد وضعیت ورزشی، اقتصادی و سایر مسائل باشگاه بارسلونا صحبت کرد. در ادامه مصاحبه خوان لاپورتا با کادناسر را مشاهده می کنید.

 

انتقال گاوی به تیم اصلی:

برای حل این مسئله باید تا ژوئن صبر کنیم، مانند قضیه آرائوخو یا بالده اما گاوی می تواند برای ما بازی کند.

گروه نرم افزاری ماهور

لالیگا:

می خواهیم بیشترین جام ممکن را کسب کنیم اما خواهان قهرمانی در لالیگا هستیم. روی قهرمانی در لیگ متمرکزیم و این اولویت ماست.

نقل و انتقالات زمستانی:

هیچ اقدامی نخواهیم کرد، مگر این که موقعیت و فرصتی غیرمنتظره پیش بیاید. در تابستان کارهای ضروری را انجام دادیم و سرمربی خوشحال است. ترکیبی داریم که شانس کسب عناوین در این فصل را دارد. علاقه پاری سن ژرمن به دمبله؟ او فروشی نیست. در وقت مناسب برای تمدید قرارداد با عثمان صحبت می کنیم، او یکی از مهم ترین بازیکنان تیم است.

وضعیت دستمزدها و سقف قراردادها:

بازیکنانی هستند که از ما جدا می شوند و این مسئله به ما کمک می کند. بازیکنانی که به ما اضافه شوند، با محدودیت هایی این کار را انجام می دهند. این به باشگاه اجازه می دهد همه چیز را متعادل کند. تراشتگن و دی یونگ؟ با هر دو بسیار خوشحالیم. هیچ یک فروشی نیستند. فرنکی نقش مهمی دارد، چندین باشگاه خواهان او هستند اما او فروشی نیست.

بوسکتس:

او کاپیتان ماست و در تمام سطوح از او خوشحالیم. او به زودی رسیدن به 700 بازی را جشن خواهد گرفت. او از آمریکا پیشنهاداتی دارد و می دانم به آن ها فکر می کند اما در کل او تا پایان فصل همراه ما خواهد بود. در تابستان صحبت خواهیم کرد.

برناردو سیلوا و هالند:

80 میلیون یورو برای برناردو سیلوا پرداخت نخواهیم کرد. این قطعی است. هالند؟ خواهیم دید عملکرد او در منچسترسیتی چگونه است. در حال حاضر لواندوفسکی را داریم که عملکردی بسیار عالی دارد.

لئو مسی:

باید باشگاه را بالاتر از بهترین بازیکن تاریخ فوتبال قرار می دادم. در چنین لحظات مشکلات اقتصادی، نمی توانستم او را حفظ کنم. فکر می کنم این بهترین تصمیم برای باشگاه بود. در حال حاضر او بازیکن پاری سن ژرمن است و ترجیح می دهم در موردش صحبتی نکنم. ما روی بارسا تمرکز داریم و لئو همیشه بخشی از لوگوی ما و می خواهم پایانی متفاوت از چیزی که دیدیم، داشته باشد. چندین احتمال و گزینه هست اما گفتن آن ها اشتباه است.

جام جهانی قطر:

بخاطر لیونل مسی خوشحالم که آرژانتین قهرمان شد. اگر فرانسه قهرمان می شد نیز به خاطر دمبله و کونده خوشحال می شدم. لئو لایق قهرمانی در جام جهانی بود.

بازنشستگی پیکه:

اگر او بخواهد، در آینده رئیس بارسا خواهد شد. رابطه ما فوق العاده است.

روبن نوس، جانشین احتمالی بوسکتس:

نوس بازیکن فوق العاده ای است اما این بخشی از یک مکالمه خصوصی است. بوسکتس ابدی نخواهد بود و صحبت هایی در باشگاه برای یافتن جانشین تضمینی او داریم. فرنکی دی یونگ می تواند در این پست بازی کند اما با فقط یک بازیکن این کار را نخواهیم کرد. تصمیم بر عهده ژاوی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا