آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دوری ۴ تا ۶ هفته‌ای صیادمنش از میادین

سرمربی هال سیتی از غیبت حداقل چهار هفته‌ای مهاجم ایرانی تیمش از میادین خبر داد.

اللهیار صیادمنش روز یکشنبه هفته گذشته در ترکیب اصلی هال سیتی مقابل ویگان اتلتیک قرار گرفت و پاس گل اول این تیم را در دقیقه 15 داد اما با مصدومیت جدیدی روبرو شد و در نیمه دوم به میدان نرفت.

 

صیادمنش اواخر مرداد نیز به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ، حدود چهار ماه دور از میادین دور بود و جام جهانی 2022 قطر را نیز به همین دلیل از دست داده بود. این مهاجم ایرانی نتوانست در دیدار روز گذشته (شنبه) هال سیتی برابر فولام به میدان برود و به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده نیز به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.

لیام روسنیور، سرمربی هال سیتی درخصوص وضعیت مهاجم ایرانی تیمش گفت: این همان مصدومیت قبلی اللهیار نیست اما باز هم از ناحیه همسترینگ است. او یک ماه (چهار هفته) تا 6 هفته بیرون خواهد بود؛ بستگی دارد که چگونه با او کار می‌کنیم. با این حال این مصدومیت یک ضربه واقعی است.

 

گروه نرم افزاری ماهور

وی با بیان اینکه چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد، تصریح کرد: حالا باید مطمئن شویم که مدیریت درستی برای شرایط صیادمنش داریم و او آماده بازگشت می‌شود. احساس کردیم مصدومیت اللهیار خیلی بدتر باشد و ترسیده بودیم. روز جمعه نتایج آزمایش‌ها را بررسی کردیم و متوجه شدیم که شرایط به گونه‌ای نبود که فکر می‌کردیم. اللهیار یک پسر عالی است و امیدوارم زودتر به میادین بازگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا