آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دیدار دوباره لواندوفسکی و داور جنجالی در نوکمپ مقابل سوسیداد

خیل مانسانو، داوری که روبرت لواندوفسکی را در بازی با اوساسونا اخراج کرد، پنجشنبه در نوکمپ دیدار بارسا-سوسیداد در کوپا دل ری را سوت خواهد زد.

خیل مانسانو در آخرین هفته لالیگا قبل از شروع جام جهانی با اخراج کردن روبرت لواندوفسکی حواشی زیادی را باعث شد. بارسا در زمین اوساسونا 10نفره 1-2 برنده شد. ولی اخراج روبرت لواندوفسکی حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت. روبرت لواندوفسکی که در دقایق ابتدایی بازی یک کارت زرد دریافت کرد، در دقیقه 31 با خطای خطرناک روی بازیکن اوساسونا، کارت زرد دوم را از مانسانو دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

او هنگام خروج از زمین بسیار عصبی بود و رو به مانسانو حرکتی انجام داد که برای او دو جلسه دیگر محرومیت نیز به دنبال داشت. مانسانو حرکت لوا را در گزارش داوری خود قید کرد و ستاره لهستانی در نهایت سه جلسه محروم شد.

بارسا به این حکم درخواست فرجام داد و حتی موفق شد آن را در آستانه بازی با اتلتیکو تعلیق کند، هرچند در نهایت حکم تایید شد و او دو بازی اخیر بارسا در لالیگا را از دست داده و در بازی بعدی نیز غایب خواهد بود ولی پنجشنبه شب برابر سوسیداد در یک چهارم نهایی کوپا دل ری می‌تواند بازی کند.

گروه نرم افزاری ماهور

طبق اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، مانسانو داور این بازی خواهد بود و به این ترتیب شاهد برخورد مجدد لوا با او خواهیم بود. مانسانو داوری است که هواداران بارسلونا از او خاطرات بدی دارند و باید دید در نوکمپ شرایط برای این داور چگونه خواهد شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا