آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رسمی : موکوکو با دورتموند تمدید کرد

با وجود شایعات گسترده درباره احتمال انتقال یوسف موکوکو، ستاره ۱۸ ساله دورتموند، به چلسی و بارسلونا او دقایقی پیش قرارداد خود با زردپوشان آلمانی را تمدید کرد.

یوسف موکوکو ساعتی پیش با حضور در دفتر بوروسیا دورتموند قرارداد خود با این تیم را تا سال 2026 تمدید کرد. قرارداد قبلی این ستاره 18ساله در پایان فصل جاری به پایان می‌رسید و همین باعث شده بود شایعات متعددی درباره جدایی او از تیم آلمانی مطرح شود.

 

راضی کردن موکوکو برای تمدید قرارداد خیال دورتموند را بابت حفظ این جوان آینده‌دار راحت کرد. درصورتی‌که او قراردادش را تمدید نمی‌کرد در پایان فصل می‌توانست به عنوان بازیکن آزاد دورتموند را ترک کند و باشگاه‌های بزرگی مثل بارسا و چلسی منتظر بودند تا برای جذب او با هم نبرد کنند.

موکوکو بعد از امضای تمدید قراردادش به سایت باشگاه دورتموند گفت: “همه می‌دانند من از شرایطم در دورتموند راضی هستم. من در تیم‌های جوانان این باشگاه بازی کرده‌ام و اولین قدم‌هایم در فوتبال حرفه‌ای را اینجا برداشته‌ام و حالا آماده‌ام به همراه باشگاه قدم‌های بعدی در مسیر تحول فوتبالم را بردارم. احساس می‌کنم کادر فنی به من اعتماد دارد و محیط دورتموند برای پیشرفت عالی است”.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا