آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رشفورد: این بهترین نسخه ایست که تاکنون بوده ام

مارکوس رشفورد پس از اینکه به منچستریونایتد در پیروزی 3-1 مقابل اورتون در جام حذفی کمک کرد، احساس می کند که در بهترین فرم دوران حرفه ای خود قرار دارد.

رشفورد ستاره نمایش بود زیرا یونایتد روز جمعه در اولدترافورد اورتون را شکست داد. او دروازه را اورتون را برای اولین بار باز کرد، کانر کودی را مجبور به گل به خودی کرد و سپس یک پنالتی را به ثمر رساند تا پیروزی را تضمین کند. او اکنون در هر 5 بازی اخیرش برای شیاطین سرخ گلزنی کرده است.

“از نظر اجرا، احتمالاً بهترین بازی من بوده است، بنابراین در زمین احساس خوبی دارم.” “من به موقعیت ها و مناطقی می روم تا گل بزنم. اگر به خلق موقعیت ادامه دهم، احساس می کنم به گلزنی ادامه خواهم داد.”

این پیروزی باعث شد تا مردان اریک ده هاگ به هفت پیروزی متوالی برسند و آنها را به دور چهارم جام حذفی برساند. شیاطین سرخ همچنان در رقابت برای قهرمانی در جام کارابائو و لیگ اروپا هستند، و رشفورد امیدوار است که آنها بتوانند در این دوره جوایزی به دست آورند و اضافه کرد: “هدف این است، به همین دلیل است که ما کاری را که انجام می دهیم و به همین دلیل سخت کار می کنیم. ما می‌خواهیم در فینال‌ها و بزرگ‌ترین بازی‌ها حضور داشته باشیم. در نهایت، می‌خواهیم مدال نقره و جام را ببریم. امیدوارم در این فصل فرصتی برای این کار داشته باشیم.”

شیاطین سرخ برای هشتمین پیروزی متوالی خود 10 ژانویه در جام کارابائو به مصاف چارلتون می روندخواهند رفت.
منبع:www.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا