آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روایت گلزنی کریم بنزما

کریم بنزما مدت هاست که به عنوان یکی از بهترین مهاجمان نسل خود شناخته می شود، اما در مجموع چند بار موفق به گلزنی شده است؟

کریم بنزما مدت‌هاست که به عنوان یکی از موفق‌ترین مهاجمان بازی در نظر گرفته می‌شود.او بیش از یک دهه است که در رئال مادرید حضور ثابتی داشته است، اما همیشه در سانتیاگو برنابئو نیروی برتر نبود زیرا بخش زیادی از دوران حرفه ای خود را در سایه کریستیانو رونالدو گذراند.

این بازیکن فرانسوی که به خاطر سرعت کاری استثنایی، پایان‌های قدرتمند و بازی‌سازی‌اش شناخته می‌شود، فصول زیادی از بازگشت‌های هجومی خود را فدا کرد تا ارائه‌دهنده شگفت‌انگیزی برای ستاره پرتغالی باشد، که تمام توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود.

با این حال، از زمان جدایی رونالدو در سال 2018، روند بنزما صعودی بوده است. شهرت او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان در فوتبال اروپا سال به سال چندین برابر افزایش یافته است، همچنین عملکرد گلزنی او نیز افزایش یافته است.

همانطور که می گویند، او مانند یک شراب خوب پیر می شود و به نظر می رسد که با افزایش سن بهتر می شود.

گروه نرم افزاری ماهور

اما او تاکنون چند گل به ثمر رسانده است؟

بیا یک نگاهی بیندازیم.

کریم بنزما چند گل برای رئال مادرید زده است؟

در سال 2009، بنزما با مبلغ 35 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست که بر اساس الحاقیه ها به 41 میلیون یورو افزایش یافت.با این حال، او شروع سختی در باشگاه جدید خود داشت زیرا در اولین فصل خود در 33 بازی تنها 9 گل به ثمر رساند.اما او در نهایت خوب ظاهر شد و پس از انتقال رکورد گرت بیل از تاتنهام هاتسپر، بیل، بنزما و کریستیانو رونالدو یکی از ترسناک‌ترین سه‌گانه‌های تهاجمی اروپا به نام بی‌بی‌سی را ساختند.

با این حال، کمک های فداکارانه، اخلاق کاری و توانایی ستاره فرانسوی در ایجاد نمایشنامه و فضاهایی برای بهره برداری دیگران ظاهراً گاهی اوقات مورد توجه قرار نمی گیرفت.

با این حال، اکنون که رونالدو سانتیاگو برنابئو را ترک کرده است، بنزما در نهایت پیشرفت بیشتری می کند و در کانون توجهی قرار می گیرد که شایسته آن است.

او در حال حاضر در فهرست گلزنان مادریدی دوم و در جدول تاریخ لیگ قهرمانان اروپا چهارمین است و هم تیمی سابقش رونالدو در صدر هر دو سکو قرار دارد.

بنزما چند گل برای لیون زد؟

بنزما دوران جوانی خود را با برون آغاز کرد و سپس در سال 1997 به باشگاه نوجوانی لیون پیوست.

او به گل دوم لیون کمک کرد و پس از آن اولین قرارداد حرفه ای خود را با این باشگاه امضا کرد.

بنزما در 112 بازی برای لیون 43 گل به ثمر رساند و پس از تمدید قراردادش در سال 2008 به یکی از پردرآمدترین بازیکنان فرانسه تبدیل شد.

در طول دوران حضورش در لیون، او برترین گلزن لیگ 1، بهترین گلزن جام حذفی فرانسه و چندین جایزه بهترین بازیکن ماه را به دست آورد.

گل های بنزما برای فرانسه

به جرات می توان گفت که دوران بین المللی بنزما دوران پرتلاطم و پر از جنجال بوده است.

در سال 2006، قبل از شروع حرفه ملی خود، او آشکارا در مورد تمایل خود برای بازی در تیم ملی الجزایر، کشور پدر و مادرش صحبت کرد، اما فقط به دلایل ورزشی برای فرانسه بازی خواهد کرد.

در سال 2015، نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، مهاجم را برای مدت نامعلومی از تیم ملی محروم کرد، زیرا او توسط پلیس به اتهام دست داشتن در باج گیری از بازیکن ملی پوش فرانسوی متیو والبوئنا دستگیر شد.

او بین سال‌های 2016 تا 2020 برای فرانسه حاضر نشد و این غیبت باعث لکه‌دار شدن رزومه او شده است. دیدیه دشان در سال 2021 او را فراخواند. از زمان بازگشت، او آشکارا نشان داد که تیم فرانسه در طول سال های غیبت اوچه چیزی را از دست داده است و همچنین به آنها کمک کرد تا جام لیگ ملت ها را کسب کنند.

مجموع گل های بنزما برای باشگاه و کشورش

بنزما در دوران حرفه‌ای خود آسیب‌های مخرب طولانی‌مدتی نداشته است، بنابراین دلیلی وجود ندارد که باور کنیم زمان زیادی از دوره حرفه ای او باقی نمانده و برای کسب توپ طلای بعدی رقابت نخواهد کرد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا