آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رونالدو به اروپا بازخواهد گشت!

رودی گارسیا، سرمربی النصر اذعان می کند که کریستیانو رونالدو در مرحله ای به اروپا بازخواهد گشت و دوران درخشان خود را در عربستان سعودی نخواهد دید.

فوق ستاره پرتغالی پس از آزاد شدن به عنوان بازیکن آزاد توسط منچستریونایتد در نوامبر 2022، خود را در خاورمیانه می بیند. رونالدو در آن مرحله با باشگاه های زیادی از انگلیس گرفته تا آمریکا ارتباط داشت، اما در نهایت به پرسودترین قرارداد در سال متعهد شد. در حالی که او از رقابت های اروپایی فاصله گرفت. برنده 5 توپ طلا، قراردادی دو ساله منعقد کرده است که او را در آستانه تولد 40 سالگی خود قرار می دهد، اما گارسیا انتظار دارد حداقل یک چالش دیگر انجام شود.

مربی فرانسوی که با بازیکن بزرگ تاریخ در ریاض کار می کند، گفته است: “کریستیانو رونالدو یک بازیکن مثبت است، زیرا به متفرق کردن مدافعان کمک می کند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او دوران حرفه ای خود را در النصر به پایان نمی رساند و به اروپا بازمی گردد.

رونالدو تاکنون دو بازی رقابتی برای النصر انجام داده است و همچنان منتظر گل اول برای این باشگاه است، اگرچه او هدف را در یک بازی منتخب لیگ برتر عربستان که در نمایشگاهی برگزار شد، پیدا کرد. بازی با پاری سن ژرمن و رقیب همیشگی اش لیونل مسی.

مدتی است که گمانه زنی ها درباره انتقال به MLS وجود دارد، با پیشنهاداتی مبنی بر اینکه او می تواند با دیوید بکهام، شماره 7 سابق منچستریونایتد در اینترمیامی پیوند بخورد، اما ممکن است قبل از آن یک ماجراجویی اروپایی دیگر در او باقی مانده باشد.
منبع:www.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا