آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز

رونالدو به النصر نزدیکتر شد!

همزمان با پیشرفت مقدمات قرارداد چندین میلیون دلاری، باشگاه النصر عربستان سعودی وقت معاینات پزشکی النصر برای CR7 رزرو کرده است.

تیم عربستانی النصر مطمئن است که می تواند به زودی برای کریستیانو رونالدو به توافق برسد و در نتیجه وقتی برای تست های پزشکی مهاجم پرتغالی رزرو کرده است.

در میان همه سروصداها درباره گام های بعدی رونالدو و گمانه زنی های بی پایانی که او را با یک انتقال شوکه کننده به خاورمیانه مرتبط می کند، به نظر می رسد انتقال او به النصر قریب الوقوع است. سی‌بی‌اس اسپورت گزارش می‌دهد که در حالی که این باشگاه برای به خدمت گرفتن برنده 5 توپ طلا تلاش می‌کند، زمان آزمایشات پزشکی موردنیاز را برنامه‌ریزی کرده است.

رونالدو در آغاز جام جهانی پس از فسخ قرارداد توافقی با منچستریونایتد و البته پس از آنکه از سرمربی اریک تن هاگ در یک مصاحبه کامل انتقاد کرد، بازیکن آزاد شد.

این بازیکن 37 ساله در تابستان نتوانست از یونایتد جدا شود، اما از زمان جدایی به عنوان بازیکن آزاد، پیشنهادات زیادی نداشته است. تیم النصر عربستان سعودی به طور مداوم در ارتباط بوده است و به گفته سی‌بی‌اس اسپورتز به رونالدو قراردادی هفت ساله به ارزش ۷۵ میلیون دلار (۶۲ میلیون پوند) در سال پیشنهاد شده است. آنها می گویند که تشریفات توافق شده است و اکنون این خوش بینی وجود دارد که این معامله می تواند در زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه منعقد شود – اکنون همه چیز به رونالدو بستگی دارد که این حرکت را بپذیرد و تکمیل کند یا نه.

گروه نرم افزاری ماهور

انتقال به عربستان سعودی اولویت‌های رونالدو را با ورود به پاییز حرفه‌ای‌اش برجسته می‌کند. این بازیکن 37 ساله بدون شک توانایی بازی در سطح بالاتر را دارد، اما چشم انداز انجام این کار با ظرفیت کمتر چیزی است که او ظاهرا نمی تواند با آن کنار بیاید. با حذف پرتغال از جام جهانی، این محدودیت ها بیشتر نمایان شد.

از آنجایی که به نظر می رسد انتقال او به خاورمیانه در نهایت خبر از نزدیکی این اسطوره به پایان فوتبال حرفه ای می دهد، اما حداقل رونالدو را با چالش جدیدی پس از ناامیدی در جام جهانی روبرو  می کند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا