آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ساپینتو : اشتباه در جام‌حذفی فرصت جبران ندارد/ انتقادات را جایی نخواندم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که می خواهند در دیدار برابر تراکتور به پیروزی برسند و صعود کنند، گفت: جام حذفی مثل لیگ نیست که فرصت جبران داشته باشد و با یک اشتباه حذف می شوید.

تیم فوتبال استقلال که در هفته پانزدهم لیگ برتر دو بر صفر برابر تراکتور شکست خورد، ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

 

ریکاردو ساپینتو شامگاه امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: بازی با تراکتور در لیگ برتر را بازبینی کردیم. البته بعد از هر بازی این کار را انجام می‌دهیم اما این بار بازیکنان را دور هم جمع کردیم تا نقاط منفی و مثبت را به آنها نشان دهیم و با هم صحبت کنیم. همه معتقد بودیم که بازیکنان باید بهتر ظاهر می‌شدند. نه تنها آن نتیجه خوب نبود، بلکه عملکردشان هم خوب نبود.

وی ادامه داد: درست است که تراکتور دو گل به ما زد اما از نظر کیفی و تیمی از ما بهتر نبودند ولی برای پیروزی جنگنده تر از استقلال بودند. به همین خاطر ما در طول هفته گذشته روی نقاط ضعف و قوت کار کردیم. اشتباهاتی که در دیدار با تراکتور داشتیم نباید تکرار شود.

 

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که هدف اول این تیم پیروزی برابر تراکتور است گفت: چون می خواهیم قهرمان شویم باید قم اول که بردن تراکتور است را برداریم. به همین خاطر فردا با تمام توان به مصاف این تیم خواهیم رفت.

 

ساپینتو در مورد انتقاداتی که بعد از باخت به تراکتور صورت گرفت گفت: انتقادهایی را جایی نخواندم و شخصی دریافت نکردم که به صورت عموم بخواهم پاسخش را بدهم. هیات مدیره باشگاه از کادر فنی حمایت کرد. الان همه مثبت هستیم و تمرکز داریم. امیدوارم به پیروزی برسیم و پاسخ اعتماد مدیران را بدهیم.

 

وی ادامه داد: حریف را می‌شناسیم و مهم این است که متفاوت‌تر از بازی گذشته بازی کنیم و تهاجمی بازی کنیم و در دفاع هم با تمرکز بالا باشیم. در جام حذفی با یک اشتباه حذف می شوید و مثل لیگ نیست که فرصت جبران داشته باشید.

 

ساپینتو در مورد زندگی در ایران و شرایطش در استقلال گفت: اینجا خیلی خوشحالم. مدلی که اینجا زندگی می کنم جامعه و مردم با من خیلی خوب هستند و همه چیز عالی است. از نظر حرفه‌ای گری تمامی تیم‌ها در طول لیگ مشکلات خواهند داشت و نمی‌توانند همیشه سطح بالا باشند. بالای جدول هستیم و می‌خواهیم بازی های نیم فصل دوم را ببریم، اما برخی مسائل اطراف تیم بود. بازیکنان مهم و تاثیرگذار مصدوم بودند و هنوز به سطحی که قبلاً بودند نرسیدند و این مسایل خیلی کوچک وقتی همه پشت سرهم در یک زمان رخ می‌دهد نمی‌توانید نتایج که می‌خواستید را بگیرید. از نظر نتیجه سوپرجام را هم برده‌ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: مهم این است که تیم را چطور احساس می‌کنید من خیلی مثبت نگاه می ‌کنم تمامی بازیکنان ما پر انگیزه هستند. هیچ چیز را از دست نداده‌ایم جز چند امتیاز. نه قهرمانی لیگ و نه قهرمانی جام حذفی را از دست نداده‌ایم. اگر ۶ امتیاز از ما نمی‌گرفتند الان صدر جدول بودیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا