آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سرجینو دست در لیست خرید آث میلان جایگاهی ندارد

بارسلونا از این موضوع نگران به نظر می رسد که باید سرجینو دست ستاره USMNT را پس بگیرد زیرا میلان حاضر به فعال کردن گزینه خرید نیست.

آث میلان بعید به نظر می رسد که گزینه خریدی را که برای سرجینیو دست دارد انتخاب کند، در حالی که مدافع کناری آمریکایی در سری آ با مشکل مواجه است.

میلان تابستان گذشته این بازیکن را به صورت قرضی با گزینه خرید 20 میلیون یورویی (18 میلیون پوند / 22 میلیون دلار) به خدمت گرفت، با این حال، سرجینو دست در سن سیرو با مشکل مواجه شد و 11 بازی را تنها با دو شروع بازی انجام داد. طبق گزارش مارکا، بارسا می ترسد که مجبور شود بازیکن را پس بگیرد، در حالی که امیدوار بود از فروش او بتواند درآمد مالی برای باشگاه ایجاد کند.

آبی اناری ها در تابستان 2020 دست را به خدمت گرفتند و مدافع راست را از آژاکس به مبلغ 21 میلیون یورو (18 میلیون پوند / 23 میلیون دلار) به خدمت گرفتند. زمان حضور او در زمین از زمانی که ژاوی جانشین رونالد کومان شد به سرعت کاهش یافت و اکنون  به نظر می رسد که باید برای همیشه باشگاه را ترک کند.

سرجینو دست مدافع کناری آمریکایی به احتمال زیاد در تابستان امسال در یک باشگاه جدید حضور خواهد داشت و بارسلونا تمایلی به پس گرفتن این بازیکن ندارد.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا