آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شیشه مربا خیانت پیکه را به شکیرا لو داد

شک کردن شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی، به جرارد پیکه فقط از یک شیشه مربا شروع شده است.

جدایی پیکه و شکیرا به یکی از موضوعات جنجالی رسانه‌های اسپانیایی در چند ماه اخیر تبدیل شده است.

این خواننده سرشناس هفته گذشته آهنگی را منتشر کرد که در آن مستقیما به رابطه‌اش با پیکه اشاره کرده و طعنه‌های بسیاری را به او زده بود و همین باعث شد که بار دیگر به تیتر اول بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شود.

 

حالا نکته جالبی درباره اتفاقاتی که بین این زوج رخ داد فاش شده است. چندین خبرنگار چند هفته قبل مدعی شده بودند که شکیرا راز خیانت همسرش را از روی یک شیشه مربا متوجه شده که با وجود دوری چند روزه‌اش از خانه خالی شده بود. این در حالی بود که نه پیکه و نه دو پسرش علاقه‌ای به خوردن آن مربا نداشتند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

هرچند او حاضر نشد این داستان را به صورت کامل تایید کند اما در مصاحبه با This Morning گفت که بررسی یخچال خانه باعث شده که شک کند و متوجه شود که در نبودش اتفاقاتی رخ داده است.

 

همچنین آ.س تایید کرده که شکیرا برای کشف حقیقت از کارآگاهان خصوصی کمک گرفته است. هرچند در نهایت آنها هم به او خیانت کردند و بخشی از تصاویری که گرفته بودند را در اختیار رسانه‌ها قرار دادند اما او توانست تمامی تصاویر پیکه با یک زن دیگر را در اختیار داشته باشد. با این حال بخشی از این عکس‌ها هرگز منتشر نشد و شکیرا شخصا مبلغی را برای حفظ حریم شخصی‌اش پرداخت کرد.

 

جوردی مارتین، عکاس رسانه‌ای، می‌گوید:«شکیرا نمی‌خواست این خبر منتشر شود، بلکه پیکه بود که برای انتشار این اخبار فشار آورد. ما از همان لحظه اول می‌دانستیم که این دختر کیست. او 22 سال دارد و خدمتکار یکی از کافه‌هایی بود که پیکه مدیریتش را برعهده داشت.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا