آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ظهور یک تیم اروپایی در لیگ یک ایران!

با وجود درخشش مقتدرانه در نیم فصل اول سعید دقیقی برای شمس آذر چیزی تمام نشده.

شمس آذر قزوین با هدایت سعید دقیقی در پایان هفته شانزدهم لیگ یک فوتبال با ۳۴ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول ایستاد و قهرمان نیم فصل لقب گرفت.
مهاجم سابق صبا و پاس که پیش از این در پست های مدیریتی وقت خود را صرف کرده بود ناگهان به عنوان یک مربی در فوتبال ایران خودی نشان داده و حالا با ادامه موفقیت و تداوم در کسب نتایج خوب باید جدی‌اش گرفت.
این بهانه مصاحبه ما با سعید دقیقی است:

*می‌خواهیم صعود کنیم
فصل را با قدرت شروع کردیم اما متاسفانه با مصدومیت چند بازیکن تاثیر گذار تیم، از نظر نفرات به مشکل برخوردیم، با برنامه‌ریزی خوب سعی کردیم از داشته‌یمان به بهترین نحو استفاده کنیم. در ادامه راه با تمرین و دنبال کردن اهداف تاکتیکی، نیم فصل را با اقتدار به پایان رساندیم. جا دارد از هواداران قزوینی و تمام کسانی که به ما کمک کردند تشکر کنم، امیدوارم این روند بعد از تعطیلات نیز، ادامه دار باشد و به هدف اصلی خود که صعود به لیگ برتر است، دست پیدا کنیم.

*از هدفمان جلوتریم
به قهرمان نیم فصل جام و مجوز صعود به لیگ برتر نمی‌دهند. هر بازی برای ما حکم فینال دارد اما خوشحالم به اهدافی که در شروع فصل ترسیم کردیم، رسیدیم. هدف ما گرفتن دو امتیاز از هر بازی بود که در حال حاضر از شانزده بازی موفق به کسب سی و چهار امتیاز شدیم، در واقع دو امتیاز هم از هدفمان جلوتر هستیم.

*سطح گلزنی‌مان فراتر از فوتبال ایران است

گروه نرم افزاری ماهور

علی رغم فقر گلزنی فوتبال ایران، آمار گلزنی شاگردانم استثنایی است. در شانزده بازی، سی و پنج گل به ثمر رساندیم که این آمار فراتر از فوتبال ایران است و می‌توان گفت با فوتبال اروپا برابری می‌کند. اگر نگاهی به جدول لیگ داشته باشیم، می‌بینیم که صدر جدول گلزنان و برترین پاسور لیگ به بازیکنان شمس آذر اختصاص دارد. بازیکنانی مثل اعرابی، رودکی، سرآبادانی‌ . بچه‌ها در فاز دفاع هم بسیار خوب کار کردند.

*رحمان‌ در نیم فصل به اندازه‌ کل فوتبالش گل زد 
رحمان جعفری را با توجه به نوع تمرینات، از وینگر به مهاجم هدف تغییر دادم.
او بعد از تغییر پست، دوازده‌ گل به ثمر رساند، به عبارتی دیگر به اندازه تمام گل هایی که در دوران فوتبالش وارد دروازه حریفان کرده بود. سیستم بازی ما به شکلی است که بازیکنان کناری و پشت سر جعفری نقش حمایتی دارند.

*با تلاش همه نداشته‌ها را پوشش دادیم
در شروع فصل، با توجه به اسامی بازیکنان تیم و پیشینه نه چندان قدرتمند فوتبال قزوین نسبت به استان‌های فوتبال خیز، کمتر کسی شانس قهرمانی در نیم فصل را برای شمس آذر متصور می‌شد.اما تمام نداشته‌یمان را با تلاش پوشش دادیم و کیفیت تیمی خود را ارتقا دادیم.برای تیمی مثل شمس آذر که دومین سال حضور در لیگ آزادگان را تجربه می‌کند این آمار و جایگاه فوق العادست و نشان دهنده قدرت و برنامه ریزی تیمی است.

*به هیچ وجه مغرور نمی‌شوم
لطف خدا را شاکرم، اگر استعداد و ظرفیتی به من اعطا کرد و توانستم در این راه کار و موفقیت کسب کنم. خوشحالم که به عنوان یک مربی جوان، به مدیران ثابت کردم که اگر شرایط فراهم باشد مربی ایرانی می‌تواند موفق شود. به هیچ وجه مغرور نمی‌شوم، معتقدم هنوز کاری نکردیم، این ادامه مسیر است که نشان می‌دهد، توانمند هستم یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا