آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

عبدالغنی: رونالدو از لحاظ فنی کمکی به النصر نمی‌کند

بازیکن سال‌های گذشته النصر اعتقاد دارد که خرید مهاجم پیشین منچستریونایتد از لحاظ فنی به سود زردهای پایتخت عربستان نخواهد بود.

عقد قرارداد با کریستیانو رونالدو، باشگاه النصر عربستان را ظرف روزهای گذشته به سرتیتر خبرهای فوتبالی جهان تبدیل کرد. این باشگاه از لحاظ تعداد دنبال‌کننده در فضای مجازی و نیز فروش پیراهن‌های فوق ستاره پرتغالی سود هنگفتی کرد اما اسطوره فوتبال عربستان معتقد است که زردپوشان پایتخت عربستان از لحاظ فنی، نفعی از این انتقال نخواهند برد.

 

حسین عبدالغنی در گفت‌وگویی که سایت «کوره» کرده، درباره این انتقال اظهار داشت: هدف از جذب رونالدو فنی نیست و بیشتر به‌خاطر اهدافی است که فراتر از یک بازی یا تورنمنت خواهد بود. ما درباره یک بازیکن جهانی صحبت می‌کنیم. من روند جذب ستاره‌های بزرگ جهان به باشگاه‌های سعودی را به‌ خاطر شناخته شدن فوتبال عربستان و نیز ارتقای کیفیت آن دوست دارم. با این حال به نظرم رونالدو از لحاظ فنی، چیزی به النصر اضافه نمی‌کند .

وی با تمجید از کاپیتان تیم ملی پرتغال تصریح کرد: او یک بازیکن عالی است و چالش را دوست دارد. ممکن است که او بیاید و بدرخشد، البته نمونه‌هایی از ستارگان جهانی را داریم که از لیگ‌های بزرگ آمدند و در عربستان موفق نشدند. من درباره رونالدو صحبت نمی‌کنم؛ چون او یک ستاره بزرگ بین‌المللی است که نیاز به تعریف ندارد.

پیشکسوت فوتبال عربستان که هشت سال با پیراهن النصر به میدان رفت، درباره تأثیر ورود بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید به النصر گفت: مشخص است که ورود رونالدو و زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی وینسنت ابوبکر از لحاظ ذهنی روی این بازیکن تأثیرگذار بود. این مسئله در دیدار با الخلیج عیان شد و دیدیم ابوبکر پس از گلزنی خوشحالی نکرد. رودی گارسیا (سرمربی النصر) پس از جذب رونالدو باید رختکن تیم را حفظ کند و هواداران النصر باید با تعداد بالا و پُرشور به ورزشگاه بیایند.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا