آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

عربستان به صحبت ها درباره قرارداد ۲۴۶ میلیون پوندی مسی واکنش نشان داد

واکنش سرمربی عربستان به صحبت ها درباره قرارداد 246 میلیون پوندی مسی برای انتقال رونالدو به دلیل پیوند ستاره آرژانتینی با رونالدو

دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان به صحبت درباره پیوستن مجدد لیونل مسی به کریستیانو رونالدو در خاورمیانه واکنش نشان داد.

رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، پیش از این در سال 2023 چالش جدیدی را انجام داده است و پرسودترین قرارداد در فوتبال جهان توسط برنده پنج توپ طلا در النصر امضا شده است. گمانه زنی ها حاکی از آن است که قرارداد او می تواند با یک رویکرد 246 میلیون پوندی (305 میلیون دلاری) برای مسی از الهلال تکمیل شود – در حالی که قهرمان آرژانتینی جام جهانی هنوز قرارداد جدیدی را با پاری سن ژرمن امضا نکرده است که او را حفظ کند. اما ابراهیم الکاسم ادعا می کند که از آماده شدن چنین پیشنهادی برای صاحب هفت توپ طلا بی اطلاع است.

رئیس فوتبال عربستان به مارکا گفته است: “در حال حاضر ما چیزی در مورد احتمال حضور لیونل مسی نمی دانیم. هرچند کتمان نمی کنم که به عنوان فدراسیون عربستان دوست داریم روزی او را در لیگ داخلی داشته باشیم. ایده فدراسیون همیشه این است که فوتبال ما را بهتر کند و البته ما دوست داریم دوباره کریستیانو و مسی را در یک لیگ ببینیم، اما حقیقت این است که ما الان چیزی نمی دانیم.”

انتظار می‌رود مسی در مرحله‌ای با شرایط جدید پاری سن ژرمن به توافق برسد و این بازیکن 35 ساله آمریکایی جنوبی حداقل یک سال دیگر در فرانسه بماند.

گروه نرم افزاری ماهور

مسی ممکن است تصمیم بگیرد در سال 2024 چیز جدیدی را امتحان کند، با گمانه‌زنی‌های فراوانی که نشان می‌دهد این بازیکن بزرگ تاریخ در خاورمیانه و ایالات متحده بسیار مورد توجه است و تیم های بسیاری خواهان او هستند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا