آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

علاقه اتلتیکو مادرید به جذب دپای

پس از قرض دادن ژائو فلیکس به چلسی، اتلتیکو مادرید ممفیس دیپای را به عنوان جانشین انتخاب کرد و قرار است مذاکرات برای جذب مهاجم هلندی را آغاز کند.

اتلتی پس از توافق برای فرستادن فلیکس به چلسی تا پایان فصل، به دنبال یک بازیکن مهاجم جدید است. و به گفته فابریتزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات، دپای می تواند آن بازیکن باشد.

 

او مدتی است که به دنبال جدایی از نیوکمپ بوده است، اگرچه مهاجم هلندی تمایل خود را برای انتقال در تابستان ابراز کرده است. . اما به نظر می رسد که او می تواند برای یک معامله مناسب وسوسه شود، و اتلتی مطمئناً سطحی از اعتبار و همچنین فوتبال اروپا را ارائه می دهد. اگرچه رکورد 14 گلزنی او در 42 بازی خوشایند است، مهاجم هلندی تقریباً یک سال است که به طور مداوم در تیم حضور نداشته است. در 29 سالگی، با پایان قراردادش در تابستان، اکنون ممکن است زمان ایده آلی برای جدایی باشد.

ژاوی اصرار داشت که از دپای راضی است و از مهاجم حمایت کرد تا دقایقی را در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی بارسا مقابل اینترسیتی در کوپا دل ری کسب کند. من از تیم راضی هستم.«« به نظر می رسد بازاری برای ما وجود نخواهد داشت. من از دیپای راضی هستم. رفتار او خوب است و برای ما مهم خواهد بود. او توانایی ایجاد تفاوت را دارد. او دقایقی خواهد داشت مثل همه آنها.»

مهاجم هلندی در ترکیب بارسلونا برای دیدار سوپرجام اسپانیا مقابل رئال بتیس حضور دارد. با این حال، باید دید که او چقدر بیشتر در پیراهن بارسا دوام خواهد آورد.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا