آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فیلیپس،  و شش بازیکنی که ممکن است در پنجره نقل و انتقالات ژانویه لیورپول را ترک کنند

قرمزها قبلا کودی گاکپو را به جمع خود اضافه کرده اند، اما دیگر چه بازیکنانی ممکن است در این ماه از آنفیلد خارج شوند؟

با تکمیل یک قرارداد، نقل و انتقالات ژانویه لیورپول به خوبی در حال انجام است. تعویض 44 میلیون پوندی (52 میلیون دلاری) کودی گاکپو از PSV بسیاری از هواداران را غافلگیر کرد، زیرا قرمزها یک مهاجم جوان و آینده دار دیگر را به جمع خود اضافه کردند.

باید دید که آیا این آخرین دستاورد  آنفیلد در پنجره زمستانی است یا خیر، با توجه به اینکه نیاز باشگاه به تجدید خط میانی با هر بازی آشکارتر می شود.

با این حال، از نظر خروجی، باید انتظار هر حرکتی  را از هم اکنون تا 31 ژانویه را داشته باشیم.

در ادامه  برخی از بازیکنانی که احتمال می رود در نقل و انتقالات ژانویه از این باشگاه خارج شوند را بررسی می کنیم:

گروه نرم افزاری ماهور

نات فیلیپس

لیورپول در سال‌های اخیر به خوبی در جذب بازیکنان حاشیه‌ای عمل کرده است و از طریق فروش بازیکنانی مانند نکو ویلیامز، مارکو گروجیچ، هری ویلسون، تاکومی مینامینو، ژردان شقیری و تایوو آوونییی پول خوبی جمع‌آوری کرده است.

فیلیپس، با این حال، تا حدودی به دلیل ضرورت و تا حدی به این دلیل که قرمزها نتوانسته اند باشگاهی را پیدا کنند که مایل به پرداخت قیمت درخواستی خود باشد، حفظ شده است.

این که آیا او در این ماه باشگاه را ترک می کند یا نه، بستگی به نوع پیشنهادات دارد. او 10 میلیون پوند (12 میلیون دلار) ارزش گذاری شده است و در گذشته از باشگاه هایی مانند بورنموث و فولام درخواست داشته است.

نبی کیتا

آیا این آخرین ماه های دوران حرفه ای کیتا در لیورپول است؟ از 1 ژانویه، این ملی پوش گینه ای آزاد است تا در مورد یک پیش قرارداد با یک باشگاه خارج از کشور مذاکره کند و قرمزها نمی توانند با این بازیکن 27 ساله قراردادی تمدید کنند.

کیتا اخیراً پس از یک مصدومیت طولانی مدت به تیم اصلی بازگشته است و با توجه به اینکه خط هافبک لیورپول در تمام فصل ضعیف به نظر می رسد، او می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد تیم بگدارد.

بنابراین بعید به نظر می رسد که او در این پنجره فروخته شود، به خصوص با توجه به اینکه باشگاه های علاقه مند می دانند که می توانند او را در چند ماه آینده به صورت رایگان جذب کنند. بازار نقل و انتقالات اما می تواند مکان عجیبی باشد و ناامیدی می تواند باعث شود باشگاه ها دست به کارهای عجیب بزنند.

کائویمهین کلهر

کلوپ معتقد است که کلهر “بهترین گلر شماره 2 جهان” است، اما اگر کسی بخواهد او را شماره 1 خود کند چه اتفاقی می افتد؟

در سن 24 سالگی، این ملی پوش ایرلندی کمتر از 30 بازی حرفه ای در رده سنی بالا انجام داده است، و اگرچه او به سختی می تواند در قائم مقامی آلیسون بکر بحث کند، اما احتمالا یکی از معدود دارایی های قابل فروش واقعی در تیم لیورپول در حال حاضر است.

جیک کین

لیورپول در تابستان موفق شد چند هافبک جوان را به صورت قرضی جذب کند، تایلر مورتون به بلکبرن روورز پیوست و لیتون کلارکسون به آبردین رفت.

هر دو خوب کار کرده‌اند، اما کاین 21 ساله را پشت سر گذاشت که پس از یک دوره موفقیت آمیز در لیگ دو با نیوپورت کانتی در فصل گذشته، مجبور شد به فوتبال زیر 23 سال رضایت دهد.

او هرگز به یک بازیکن ثابت در آنفیلد تبدیل نمی‌شود، اما نقشه‌بردار همه‌کاره و چپ‌پا به اندازه‌ای خوب است که بتواند یک دوران حرفه‌ای در لیگ فوتبال داشته باشد.

بیلی کومتیو

مدافع میانی فرانسوی در تابستان به اتریش وین پیوست، اما از آن زمان تا کنون تنها 11 بازی برای او محدود شده است. او در ماه دسامبر به مرسی ساید بازگشت تا تمرین کند زیرا اتریشی ها در تعطیلات زمستانی طولانی هستند و احتمال فسخ قرضی او وجود دارد و او را قادر می سازد در ژانویه به باشگاه دیگری بپیوندد.

لیتون استوارت

این مهاجم 20 ساله که در ماه نوامبر در اولین بازی خود برای لیورپول در آنفیلد مقابل دربی در جام کارابائو به یک رویای مادام العمر دست یافت، اکنون می تواند به صورت قرضی آماده شود زیرا به دنبال جبران زمان از دست رفته به دلیل آسیب دیدگی است.

استوارت تقریباً در تابستان به تیم چمپیونشیپ پرستون نورث اند ملحق شد و اگرچه او در حال حاضر از آسیب عضلانی ناشی از تمرینات زمستانی در دبی در حال ریکاوری است، اما در چند هفته آینده آماده خواهد شد و باید علاقه زیادی به لیگ فوتبال داشته باشد.

او هم تنها نیست. ژارل کوانسا، مدافع میانی که مقابل دربی روی نیمکت بود، احتمالاً به صورت قرضی به میدان می‌رود، همچنین جیمز نوریس، مدافع چپ، که فصل گذشته در جام حذفی مقابل شروزبری حضور داشت، به صورت قرضی به میدان می‌رود.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا