آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

قاسمی: استحقاق ما بودن در بالای جدول است

در پایان هفته سیزدهم لیگ، ذوب آهن مهدی تارتار توانست با یک تساوی از اهواز راضی به خانه برگردد.

در این بازی یکی از اتفاقات خوب ذوب آهن بعد از 10 نفره شدن، آماده شدن آرمان قاسمی، مدافع باتجربه تیم تارتار بود که بعد رهایی از بند مصدومیت توانست در این مسابقه به حفظ این یک امتیاز به سبزهای نصف جهان کمک کند. او در گفت و گویی با خبرنگار ورزش سه در خصوص این مسابقه گفت: در ابتدا مشخص بود که تقابل ذوب آهن و فولاد به عنوان دو تیم خوب لیگ، بازی سختی خواهد بود. فولاد کاملا  توسط آقا مهدی  و کادرفنی ایشان آنالیز شده بود و به خوبی حریف را می‌شناختیم اما با اخراج یکی از بازیکنان ما، طبیعی بود که توپ و میدان بیشتر در اختیار حریف قرار بگیرد.
مدافع ذوب آهن ادامه داد: دراین شرایط چاره ای نبود که از تک موقعیت ها استفاده کنیم که در همین زمینه به خوبی توانستیم از یکی از کرنرها در حملاتی که بعد از 10 نفره شدن داشتیم استفاده و با یک گل از فولاد پیش بیفتیم. بعد از گل هم فولاد با بازیکنان تاثیرگذاری که داشت و از لحاظ نفری یک نفر از ما بیشتر داشت با استفاده از شرایط میزبانی روی دروازه ما فشارآورد و در نهایت به گل تساوی رسید.
آرمان قاسمی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط بازی و موقعیت‌هایی که ایجاد شد، تساوی نتیجه‌ای عادلانه برای هر دو تیم بود، درخصوص رهایی‌اش از بند مصدومیت و رسیدن به این بازی گفت: خوشبختانه این فصل شرایط خوبی داشتم و آماده‌تر از فصل قبل کار را برای ذوب‌آهن دنبال می‌کردم. متاسفانه قبل بازی با آلومینیوم دچار یک مصدومیت از ناحیه مچ پا شدم.

وی ادامه داد: با فشار زیاد و تلاش و زحمت کادر پزشکی تیم برای این بازی آماده شدم و امکان بازی در 20 دقیقه پایانی را پیدا کردم که این خبر خیلی خوبی برای من بود. خدا را شکر شرایطم در این بازی خوب بود و خوشحالم در حد توان توانستم به نتیجه گرفتن تیم کمک کنم .
مدافع ذوب‌آهن با بیان‌اینکه شاگردان مهدی تارتار با کسب 7 امتیاز در سه هفته به خوبی توانایی‌های خودش را برای کسب رتبه‌های یک رقمی بالای جدول نشان داده است، گفت: این توانایی را داریم که در دو هفته باقی‌مانده تا نیم فصل برنده از زمین خارج شویم و شرایط را برای هدفگذاری خودمان در این فصل ( به دست آوردن سهمیه) محقق کنیم. این ذوب آهن نشان داده که استحقاق بالانشینی در جدول را دارد.
قاسمی در پایان گفت: ذوب‌آهن تیمی بوده که همیشه برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی می جنگیده و حتی در آسیا هم یکی از مدعیان بوده و حالا هم غیر از این نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا