آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لاتزیو – میلان : به استقبال نبرد بزرگ سری آ؛ شطرنج پیرمردها

سرمربیان لاتسیو و میلان برای این بازی تدابیر ویژه‌ای دارند.

امشب در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به دنبال انتقام از تیم سابق سیمونه اینزاگی است. روسونری پس از شروع دوباره مسابقات، عملکرد سینوسی‌واری داشته و هرگز هیچ نشانی از قهرمانی فصل قبل ندارد. عقاب‌های فوتبال ایتالیا هم در شرایطی مشابه برابر میلان قرار می‌گیرند. مدتی است که تاج پادشاهی کالچو با جواهرات آبی‌رنگ تزئین شده اما مهم‌ترین خصلت شیطان ناامید نشدن، نام دارد و امیدوار است به مانند فصل قبل از اشتباهات ناپولی استفاده کند تا بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

 

امشب «کولوسئوم» شهر رم شاید قرار نباشد یک نبرد گلادیاتوری را ببیند، بلکه هواداران به پایتخت ایتالیا می‌آیند تا شطرنج 2 پیرمرد فوتبال ایتالیا راتماشا کنند. میلان امیدوار است که بتواند اختلاف خود را با ناپولی تک رقمی نگه دارد و لاتسیو که یکی از ذی‌نفعان اصلی پرونده مالی یوونتوس است، برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید از پس آتالانتا و رم بربیاید.

 

چرا لاتسیو می‌تواند میلان را شکست دهد؟

گروه نرم افزاری ماهور

بیانکوچلستی در رده ششم جدول سری آ ایستاده و روندی فوق‌العاده را پشت سرگذاشته است. سرمربی سابق ناپولی به خوبی می‌داند در نبود چیرو ایموبیله، تیمش کار سختی را در پیش دارد اما این تیم با تمرکز مالکیت توپ امید دارد از ضعف مدافعان میلان استفاده کند. یک برد در دیدار با میلان ممکن است لاتسیو را به یک قدمی میلان برساند و از طرفی ساری این شانس را دارد تا دین خود را به ناپولی ادا کند. نیمی از بردهای لاتسیو در خانه خود به دست آمده و در 10 بازی اخیر خود 6 برد و 3 تساوی تجربه کرده‌اند که این آمار برای مائوریتزیو ساری عملکردی رضایت بخش است. اگرچه ایموبیله و زاکانی با 7 گل در نتایج لاتسیو نقشی غیرقابل انکار داشته‌اند اما اصلی‌ترین سلاح لاتسیو در میانه میدان بازی می‌کند. سرگی میلینکوویچ ساویچ با 8 پاس گل بهترین بازیکن این فصل سری آ بوده و ساویچ طی 5 فصل اخیر بیش‌ترین اثرگذاری را بر گل‌های تیمش داشته تا با توجه به این آمار او در قیاس با رقیبانش در پست هافبک شرایط ویژه‌ای داشته باشد. لاتسیو با 10 کلین شیت و15 گل خورده پس از یوونتوس بهترین آمار در فاز تدافعی داشته و این موضوع می‌تواند به آن‌ها در تقابل با قهرمان فصل گذشته سری آ کمک ویژه‌ای کند.

 

یک باخت مساوی است با از دست رفتن قهرمانی

شاگردان استفانو پیولی در حال حاضر با 38 امتیاز از 11 برد، 5 تساوی و 2 شکست در رده دوم ایستاده‌اند و با اختلافی 12 امتیازی تنها رقیب پارتنوپی محسوب می‌شود. میلان در 3 تقابل اخیر خود برابر لاتسیو 3 برد به دست آورده و «ایل دیاولو» امید دارد تا برای چهارمین بازی پیاپی قلب لاتسیو را هدف بگیرد. اگر چه آن‌ها مانیان، فلورنزی، تئو هرناندس، بالو توره، کرونیچ و زلاتان را در اختیار ندارند اما در ساق پای بازیکنان میلان خبری از انگیزه سابق میلانی‌ها نیست. توموری پس از این که نام خود را در لیست 26 نفره گرت ساوتگیت ندید، هیچ تشابهی به مدافع فصل قبل ندارد. مدافعان میلان در 5 بازی اخیر خود 12.5 خطا مرتکب شده‌اند و با وجود 8.2 مهارو 2.4 مهار به طور میانگین در هر بازی 1.1 گل دریافت کرده‌اند تا میلانی‌ها بیش از پیش نگران خط دفاعی خود باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا