آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لمپارد از اورتون اخراج شد!

لمپارد سرمربی اورتون پس از شکست در لیگ برتر مقابل وستهم با نونو اسپیریتو سانتو در میان مدعیان برای تصاحب، این تیم را از دست داد.

اورتون، فرانک لمپارد را پس از شکست در لیگ برتر انگلیس مقابل وستهام اخراج کرد. لمپارد ژانویه گذشته استخدام شد اما در این فصل در خطر جدی است.

شاگردان لمپارد در مسابقه‌ای که «ال ساکیکو» نام داشت، در ورزشگاه لندن با نتیجه 2-0 مغلوب وستهم شدند. این نتیجه باعث شد تا اورتون در منطقه سقوط لیگ برتر، دو امتیاز با امنیت فاصله داشته باشد، و هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفته است دستور اخراج لمپارد را بدهد، همانطور که دیلی میل روز دوشنبه تایید کرد.

فرهاد مشیری مالک اورتون به طور عجیبی مدعی شد اخراج لمپارد “تصمیم او نبوده”، پس از شکست با سایر اعضای هیئت مدیره در پایتخت دیدار کرد. پس از آن درباره آینده سرمربی تصمیم گیری شد. با این حال، بعید به نظر می رسد که جدایی این سرمربی ناآرامی در پایگاه هواداران اورتون را فرو نشاند، با توجه به اینکه هواداران به سال ها ضعف در تصمیم گیری اعتراض دارند.

نونو اسپریتو سانتو، سرمربی سابق ولوز و تاتنهام که در حال حاضر هدایت تیم الاتحاد عربستان را بر عهده دارد، از جمله افرادی است که به عنوان جانشین لمپارد در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود که شان دایچ که پس از ترک برنلی در پایان فصل گذشته بیکار است، هدایت گودیسون پارک را برعهده خواهد گرفت.

گروه نرم افزاری ماهور

لمپارد پس از اخراج دو سال پیش در میانه فصل از چلسی، اکنون دو دوره ناموفق را در هدایت تیم های لیگ برتری پشت سر گذاشته است. در حالی که او در نهایت می تواند دوباره در این بخش مربیگری کند، همچنین ممکن است ابتدا گزینه ها را در جای دیگری ارزیابی کند تا شهرت خود را بازسازی کند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا