آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لیورپول ۰-۰ چلسی: توقف کلوپ در آنفیلد در بازی شماره هزار

لیورپول در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در خانه خود به مصاف چلسی رفت، ولی دیدار دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لیورپول امروز در خانه خود، ورزشگاه آنفیلد، به مصاف چلسی رفت. فارغ از حساسیت همیشگی دیدار دو تیم بزرگ انگلیسی این مسابقه به دلیل نزدیک بودن دو تیم در جدول از اهمیت بیشتری برخوردار بود. و البته دیدار امروز اهمیت نمادین دیگری برای لیورپولی‌ها داشت چرا که هزارمین بازی‌ای بود که سرمربی این تیم یورگن کلوپ به عنوان مربی در یک مسابقه حضور داشت.

 

اما این چلسی بود که خیلی زود در آنفیلد لیورپولی‌ها را شوکه کرد. ارسال یک کرنر توسط گالاگر و پاس به عقب بادیاشیل باعث شد سیلوا توپ را شوت کرده و به تیر دروازه بکوبد اما کای هاورتز در محل مناسب حاضر بود تا توپ بازگشتی را از آلیسون عبور داده و وارد دروازه کند. اما بررسی گل توسط VAR نشان داد که در زمانی که سیلوا توپ را شوت کرد تا به تیر اصابت کند هاورتز در موقعیت آفساید قرار داشته و در نتیجه گل او مردود شد.

لیورپول بلافاصله موقعیتی خلق کرد که توسط خاکپو از دست رفت. در ادامه برای نزدیک به بیست و چند دقیقه موقعیت جدی‌ای روی دروازه‌ها خلق نشد تا اینکه در دقیقه 32 چلسی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و زیاش ارسال خطرناکی به محوطه شش قدم انجام داد. توپ بدون دخالت لیورپولی‌ها به بادیاشیل رسید ولی ضربه سر او را آلیسون مهار کرد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید .

گروه نرم افزاری ماهور

در نیمه دوم اولین موقعیت نصیب چلسی شد. حکیم زیاش با یک حرکت انفرادی از چند لیورپولی عبور کرد ولی ضربه خوبی به توپ نزد تا شوت او از بالای دروازه بیرون برود. چند دقیقه بعد مودریک، خرید جدید چلسی بعد از یک حرکت ترکیبی با گالاگر از گومز عبور کرد ولی شوت او به کنار دروازه اصابت کرد.

موقعیت بعدی را لیورپولی‌ها ایجاد کردند. نونیز پاسی مناسب به خاکپو داد ولی شوت کم‌ارتفاع او دقیقا به جایی رفت که کپا حضور داشت. لیورپول کم‌کم موقعیت‌های بیشتری روی دروازه چلسی خلق می‌کرد. در دقیقه 76 ضربه تیاگو به کوکوریا برخورد کرد و تصادفا به پاسی خوب برای نونیز تبدیل شد. او از چالوبا عبور کرد و شوتش از زاویه بسته توسط کپا مهار شد.

نونیز در دقایق بعدی سانتر خوبی از سمت چپ روی دروازه چلسی ارسال کرد که با دخالت سیلوا در مقابل الکساندر آرنولد قرار گرفت اما شوت این بازیکن لیورپولی از بالای تیر دروازه عبور کرد.

 

در وقت‌های تلف‌شده انتهای بازی چلسی فرصت خوبی برای رسیدن به گل به دست آورد. چوکومکا توپ را از کوکوریا گرفت و با عبور از هندرسون وارد محوطه جریمه لیورپول شد. او یک لحظه سرش را بالا آورد و تصمیم گرفت خودش برای گلزنی اقدام کند ولی رابرتسون در آخرین لحظه دخالتی کلیدی انجام داد و اجازه نداد دروازه لیورپول در بدترین زمان ممکن باز شود.

 

بازی در نهایت با تساوی 0-0 به پایان رسید تا لیورپول بعد از 19 بازی 29 امتیازی شده و در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد. چلسی هم با یک بازی بیشتر 29 امتیازی شد ولی شاگردان پاتر به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دهم جدول ایستاده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا