آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مانه به بازی بایرن مونیخ با پاری‌سن‌ژرمن نمی‌رسد

مهاجم سنگالی تیم فوتبال بایرن مونیخ به بازی رفت این تیم مقابل PSG در لیگ قهرمانان اروپا نمی‌رسد.

سادیو مانه که در اواسط آبان ماه و در بازی بایرن مونیخ مقابل وردربرمن، بازی ماقبل آخر باواریایی‌ها پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر، از ناحیه استخوان نازک‌نی پای راست آسیب دید و شانس همراهی تیم ملی فوتبال سنگال در این مسابقات را از دست داد، طبق اخبار منتشرشده در رسانه‌های آلمان حدود 20 روز دیگر به دور از میادین خواهد بود.

 

شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان درباره آخرین وضعیت این مهاجم 30 ساله گزارش داد؛ سادیو مانه تا رسیدن به شرایط کامل بازی به حدود سه هفته دیگر زمان نیاز دارد، به همین دلیل احتمال حضور او در بازی رفت مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خیلی ضعیف خواهد بود، دیداری که در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) در پاریس برگزار خواهد شد.

طبق این گزارش؛ انتظار می‌رود این مهاجم سنگالی در تاریخ 18 فوریه (29 بهمن) در بازی بایرن مونیخ مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ در رقابت‌های بوندس‌لیگا، اولین بازی‌اش برای باواریایی‌ها پس از این مصدومیت نسبتاً طولانی را انجام دهد. یولیان ناگلسمان و مدیران باشگاه بایرن مونیخ نمی‌خواهند در مورد استفاده از سانه عجله‌ کنند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

مهاجم پیشین لیورپول که به تازگی تمرینات انفرادی‌اش را شروع کرده، این فصل در 14 بازی برای بایرن مونیخ به میدان رفته و آمار شش گل زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا