آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مجیدی یک مهاجم گلزن واقعی می‌خواهد

مهاجم توگویی اتحاد کلباء در نقل و انتقالات زمستانی این تیم اماراتی را ترک خواهد کرد.

ملاپا مهاجم توگویی یکی از بازیکنان خارجی تیم اتحاد کلباء است که با نظر فرهاد مجیدی به این تیم پیوست اما نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

مساله‌ای که نام ملاپا را طی روزهای گذشته در رسانه‌های اماراتی بیشتر مطرح کرده، واکنش او به تعویض از سوی فرهاد مجیدی است. ملاپا در بازی با خورفکان 10 دقیقه بعد از آنکه یک پنالتی برای تیمش از دست داد، جای خود را به «احمد عامر» داد که این تعویض موجب عصبانیت او شد.این مهاجم از روی عصبانیت به جای اینکه به سمت نیمکت برود، راهی رختکن شد.

در همه هفته‌ها این امید وجود داشت که ملاپا به روزهای اوج خودش برگردد اما او در نهایت هرگز باری از روی دوش تیم برنداشت و در بازی قبل نیز با از دست دادن پنالتی از عوامل شکست تیمش شد. او جایی در برنامه‌های مجیدی نخواهد داشت.

حالا با گذشت چند روز فرهاد مجیدی که در استقلال هم نشان داده بود به نظم و انضباط بسیار اهمیت می‌دهد قصد کنار گذاشتن بازیکن توگویی را کرده است. یک روزنامه اماراتی در این خصوص اعلام کرده که ملاپا اولین بازیکنی خواهد بود که تیم اتحاد کلباء را در نقل و انتقالات زمستانی ترک خواهد کرد.

این روزنامه‌ نوشته است: «باوجود اینکه ملاپا تا تابستان با اتحاد قرارداد دارد اما به دلیل افت فنی قابل توجه و عدم رضایت فرهاد مجیدی از او، جدایی بازیکن توگویی قطعی است.»

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا