آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مدیر تیم مس کرمان: از رفتارهای زشت ساپینتو شوکه شدم/ مربیان استقلال از ما عذرخواهی کردند!

مدیر تیم فوتبال مس کرمان مدعی شد که سرمربی استقلال در دیدار با نارنجی‌پوشان، از حرکات توهین‌آمیزی استفاده کرده است.

حجت جهرمی مدیر تیم مس کرمان درباره حاشیه‌های دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال که با درگیری ریکاردو ساپینتو با نیمکت‌نشینان مس کرمان همراه بود، اظهار داشت: بازی کردن مقابل استقلال همیشه مشکل است. تیم جوانی در اختیار داریم و روی اشتباهات فردی گل خوردیم. رفتارهای زشت ساپینتو تعجب‌برانگیز بود و تعجب می‌کنم که چرا جلوی این کارها گرفته نمی‌شود.

 

وی در مورد درگیری فیزیکی عماد پاکزاد، مربی مس کرمان با ساپینتو تصریح کرد: سرمربی استقلال مقابل نیمکت مس، با حرکات دست خود رفتارهای زشتی کرد که به‌خاطر آن شوکه شدم. مربی ما چرا باید بدون دلیل به سمت سرمربی حریف برود؟ استقلال یک مدیرعامل محترم و باشخصیت دارد و این رفتارها برای این باشگاه زشت است. ساپینتو فکر می‌کند کیست که در کشورمان، به‌راحتی به یک ایرانی توهین می‌کند؟

مدیر تیم مس کرمان در ادامه انتقاداتش نسبت به سرمربی استقلال بیان کرد: یک فرد بی‌فرهنگ و بی‌شخصیت که در بدترین نقاط کشور زندگی می‌کند، رفتار سرمربی یکی از بزرگترین تیم‌های ایران را ندارد. ساپینتو این کارها را برای چندمین بار تکرار می‌کند و نمی‌دانم چرا جلوی او را نمی‌گیرند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

جهرمی با اشاره به خوش‌وبش نیمکت‌نشینان دو تیم پیش از شروع بازی گفت: پیش از شروع مسابقه به مربیان استقلال خوشآمد گفتیم که ساپینتو با سردی رفتار کرد و فرزاد حسین‌خانی حاضر نشد با او عکس بگیرد! بزرگتر از ساپینتو هم چنین رفتاری نکرده‌اند. پس از گل سوم استقلال، بازی را دنبال می‌کردیم که ساپینتو حرکات زشتی به‌سوی نیمکت ما انجام داد. او پس از انجام دادن کارش، آرام کنار دستیارش ایستاد و فکر می‌کرد خیلی سیاست دارد!

 

وی درخصوص درگیری سرمربی استقلال با مأموران نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: ساپینتو رفتار زشتی به سمت هواداران کرد که مأموران، او را به سمت رختکن راهنمایی کردند. حتی اعضای کادر فنی استقلال یعنی بهزاد غلامپور و بیژن طاهری، از ما بابت رفتارهای ساپینتو عذرخواهی کردند و مهدی قایدی به ما گفت شما درست می‌گویید! به نظرم ساپینتو از لحاظ روانی مشکل دارد و او را سالم ندیدم! امیدوارم به رفتارهای این مربی رسیدگی و تصمیم خوبی درباره او گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا