آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مشکل نفت مسجد سلیمان مربی نبود!

نفت مسجد سلیمان پس از تغییر سرمربی خود باز هم برابر سپاهان 4 گل دریافت کرد تا قعرنشین این دوره از لیگ برتر باشد…

نفت مسجد سلیمان در دیدار هفته سیزدهم خود با سرمربی جدیدش 4 گل دریافت کرد.

نفت مسجد سلیمان از شروع فصل جدید مشکلات زیادی داشته است. فصل گذشته به سختی در لیگ برتر ماندگار شدند اما در این فصل بازهم اوضاع جالبی ندارند تا با 9 امتیاز قعرنشین فصل جدید لیگ برتر باشند. نفتی ها مشکلات مدیریتی زیادی در طی این چند سال داشته اند؛ مدیرعامل هایی که یکی پس از دیگری رفتند و کمتر پیش آمده شاهد ثبات مدیریتی در مسجد سلیمان باشیم. بازیکنان نفت مسجد سلیمان در فصل جدید مبلغ اندکی از قرارداد خود را دریافت کرده اند. مبلغی که تقریبا 30 درصد قرارداد کل فصل آنها است. در ضمن بازیکنانی که در فصل پیش و فصل کنونی عضو نفت مسجد سلیمان هستند؛ همچنان از قرارداد فصل پیش خود از باشگاه طلبکار هستند.

مشکلات مالی و مدیریتی را کنار بگذاریم؛ جو رختکن تیم نفت مسجد سلیمان در این فصل اصلا جالب نبوده است. ابتدا مشکلاتی پیرامون بازوبند کاپیتانی تیم بین چند بازیکن اتفاق افتاد. پس از آن در اتاق دو تن از بازیکنان این تیم قلیان کشف شد و این بازیکنان از تیم کنار گذاشته شدند.

بازیکنان نفت مسجد سلیمان به علت مشکلات متعدد تمرکز کافی را نداشته اند و نتایج فاجعه ای کسب کرده اند. دوستان گمان کردند مشکل تیم سرمربی است! رضا مهاجری از این تیم جدا شد تا ابراهیم اشکش راهی این تیم شود اما این بار برابر سپاهان 4 گل دریافت کردند تا نفت مسجد سلیمان همان تیم همیشگی باشد.

مسوولین باید حواسشان به مدیریت باشگاه باشد و بستر مناسبی را فراهم کنند. وقتی تمام مشکلات این تیم ریشه ای است با تغییر سرمربی اوضاع بهتر نمی شود.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا