آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

منچسترسیتی ۴-۰ چلسی : دومین باخت پاتر به پپ ظرف چهار روز

منچسترسیتی چهار روز پس از پیروزی بر چلسی در لیگ برتر امشب در مرحله سوم جام حذفی به مصاف این تیم رفت و ۴-۰ به پیروزی رسید .

منچسترسیتی که روز پنج‌شنبه با سفر به لندن در لیگ برتر به مصاف چلسی رفت و موفق شد شاگردان گراهام پاتر را در استمفوردبریج 1-0 شکست بدهد امشب در ورزشگاه اتحاد مقابل چلسی قرار گرفت تا در مرحله سوم جام حذفی با این تیم دیدار کند.

 

اولین فرصت بازی را برناردو سیلوا به دست آورد ولی شوت محکم او به تور کنار دروازه برخورد کرد و دقت لازم برای باز کردن دروازه کپا آریسابالاگا را نداشت.

 

اما سیتیزن‌ها موفق شدند دومین موقعیت خود در این بازی را به گل تبدیل کنند. در دقیقه 23 منچسترسیتی صاحب یک ضربه آزاد شد. ریاض محرز که در دیدار روز پنج‌شنبه تک‌گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه چلسی کرده بود پشت توپ ایستاد. او با یک کات تماشایی توپ را دور از دستهای کپا به تور چلسی چسباند تا اولین گل سیتی را به ثمر برساند.

گروه نرم افزاری ماهور

شش دقیقه بعد صحنه‌ای در محوطه جریمه چلسی اتفاق افتاد که بازیکنان سیتی معتقد بودند باید یک پنالتی به سود آنها اعلام شود. بعد از بررسی صحنه توسط VAR مشخص شد که کای هاورتز توپ را با دست از مقابل لاپورت دور کرده است. توپ را فیل فودن از روی نقطه کرنر روی دروازه چلسی ارسال کرده بود. خولین آلوارز، مهاجم آرژانتینی سیتی پشت توپ ایستاد و دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه نیمه اول موقعیت جدی دیگری روی دروازه‌ها خلق نشد تا شاگردان پپ گواردیولا که در این نیمه گلزن اول‌شان ارلینگ هالند را هم در ترکیب نداشتند با ارائه یک بازی درخشان با برتری 3-0 به رختکن بروند.

 

چلسی در نیمه دوم اولین موقعیت را به دست آورد. میسون مونت از سمت راست شوتی به سمت دروازه اورتگا، دروازه‌بان سیتی، شلیک کرد ولی ضربه او با دخالت اورتگا منحرف شد و از کنار دروازه بیرون رفت.

 

بعد از این فرصت سیتی باز هم کنترل بازی را دست گرفت. در دقیقه 74 یکی از معدود موقعیت‌های چلسی در این بازی به دست آمد ولی هاچینسون پاس خوب آسیپیلی‌کوئتا را از کنار دروازه بیرون فرستاد.

 

درحالیکه شش دقیقه تا پایان وقت قانونی باقی مانده بود سیتی صاحب دومین پنالتی خود در این بازی شد. فیل فودن درحالیکه از طرف کالیدو کولیبالی تحت فشار بود در محوطه جریمه چلسی به زمین افتاد. داور این بار بلافاصله در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. ریاض محرز پشت توپ ایستاد و کپا در مقابل شوت قدرتمند او کاری جز تماشای توپ نداشت. به این ترتیب محرز دومین گل خود در این مسابقه و سومین گل خود در دو بازی اخیر سیتی را به چلسی زد.

بازی در نهایت با برتری 4-0 منچسترسیتی به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنند. چلسی خیلی زود از جام حذفی کنار رفت تا فشارها بر گراهام پاتر شدت بیشتری پیدا کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا