آخرین مطلباخباربازی هاداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مورایس : داوری در ایران ساده نیست

سرمربی سپاهان در خصوص بازی برابر مس کرمان صحبت کرد.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از بازی با مس کرمان اظهار داشت:

 

به تیم خود تبریک می‌گویم، به سطحی رسیده‌ایم که بازی‌های باکیفیتی به نمایش می‌گذاریم، مقابل تیمی بازی کردیم که برای گل نخوردن وارد زمین شده بود.

وی افزود:

 

گروه نرم افزاری ماهور

همیشه گفتم بازی خوب در زمین باکیفیت انجام می‌شود، امروز یکی بهترین زمین‌هایی که تا به حال در آن بازی کردیم را داشتیم، باز هم به بازیکنانم تبریک می‌گویم، برای مس آرزوی موفقیت دارم، بازیکنان مس خیلی سخت‌کوش بودند ولی امروز روز ما بود و ما برنده بازی بودیم.

مورایس در پاسخ به سوالی در مورد تفاوت‌های رفتاری با همتای پرتغالی خود در استقلال گفت:

 

مربی‌گری در این مورد است که باید در کنار زمین به بازیکنان آرامش دهیم، اگر بازیکنان در کنار زمین تحرک لازم را نداشته باشند، شاید لازم باشد ما نکاتی را یادآوری کنیم، وظیفه من درطول هفته و قبل از سوت مسابقه است، کسی که در زمین است من نیستم، باید آرامش داشته باشم و بگذارم بازیکنان کار خود را انجام دهند.

سرمربی سپاهان در رابطه با انتظارات زیاد گفت:

 

وقتی انتظارات زیاد است، باید با آن کنار آمد، این به این معنی نیست که بازیکنانم کمتر از آن چه باید را به نمایش گذاشتند.

وی در خصوص داوری در طول این فصل گفت:

 

داوری در ایران ساده نیست، بخشی از آن به زمین‌های نامناسب مربوط می‌شود، دلیل دیگر آن نبود VAR است، باید برای اعتراضاتی که از روی نیمکت‌ها انجام می‌شود، باید جریمه سنگینی در نظر گرفته شود، همیشه ممکن است از تصمیمات داور یک طرف راضی و طرف دیگر ناراضی باشد، در زندگی هم همینطور است و همیشه همه چیز بر وفق مراد پیش نمی‌رود.

وی در پایان گفت:

 

ما هواداران را درک می‌کنیم، همانطور که انتظارات از تیم ما زیاد است، ما هم انتظار داریم هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند، با حضور هواداران ۳ یا ۴ امتیاز بیشتر داشتیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا