آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مون پلیه ۱-۳ پی‌اس‌جی: سه امتیاز پر تلفات

پاری سن‌ ژرمن در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۳-۱ مون‌پلیه را شکست بدهد.

در شبی که کیلیان امباپه و سرخیو راموس در همان نیمه اول به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کردند، پاریسی‌ها در نهایت موفق شدند با زدن سه گل در نیمه دوم به سه امتیاز این دیدار برسند.

 

پی‌اس‌جی بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 7 دقیقه از بازی سپری شده بود که خطای مدافع مون‌پلیه روی سرخیو راموس، یک ضربه پنالتی نصیب میهمان کرد. کیلیان امباپه پشت توپ قرار گرفت، اما ضربه او را دروازه حریف دفع کرد، ولی داور به دلیل جلو آمدن دروازه‌بان از خط، دستور به تکرار ضربه داد. امباپه بار دیگر ضربه را زد، اما این بار هم بنجامین لاکوم توپ را برگشت داد و ستاره پاریسی‌ها از توپ برگشتی هم نتوانست استفاده کند.

شب بد امباپه چند دقیقه بعد تکمیل شد و او به دلیل مصدومیت، جای خود را به هوگو اکیتیکه داد.

گروه نرم افزاری ماهور

اما این پایان بدشانسی‌های پاری سن ژرمن نبود و 10 دقیقه بعد، سرخیو راموس به دلیل برخورد سر حریف به پشت سرش، دچار مشکل شد و او هم از زمین بیرون رفت.

در دقیقه 34 مسی توانست دروازه حریف را باز کند، اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. تلاش پاریسی‌ها برای رسیدن به گل در دقایق پایانی نیمه اول ثمری نداشت و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم پاری سن ژرمن بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52، اشرف حکیمی موفق به گلزنی شد، اما این بار هم داور به دلیل آفساید، این گل را قبول نکرد.

ولی سرانجام در دقیقه 55 بود که پی‌اس‌جی پیش افتاد. روی یک حمله همه جانبه و پاس در عمق بود که اکیتیکه صاحب موقعیت شد، ولی دروازه‌بان حریف توپ او را برگشت داد، اما فابین روئیز توانست از توپ برگشتی استفاده کند و پی‌اس‌جی را پیش انداخت.

اکیتیکه می‌توانست در دقیقه 62 اختلاف را به دو گل افزایش بدهد، اما ضربه او به تیر دروازه مون‌پلیه برخورد کرد.

حملات تیم میهمان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 72، این بار فابین روئیز با یک پاس در عمق عالی، لیونل مسی را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه دقیق، توانست برتری تیمش را دو برابر کند.

در دقایق پایانی هر دو تیم برای رسیدن به گل، حملات خطرناکی روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه 89، مون‌پلیه یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. روی یک حرکت از سمت راست بود که آرنود نوردین روی همکاری با استفی ماوی‌دیدی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه دوناروما فرستاد.

اما این پایان کار نبود و در دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده، پی‌اس‌جی به گل سوم رسید. این بار روی یک حرکت از سمت راست بود که وارن زایر-امری، ستاره جوان پی‌اس‌جی، روی پاس اشرف حکیمی راهی دروازه حریف شد و با یک ضربه کم نقص کار را تمام کرد تا پاریسی‌ها در این دیدار خارج از خانه به برتری 3-1 برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا