آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ناگلزمان : اگر زودتر گل زده بودیم برنده می شدیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معقتد است که عملکرد تیمش در نیمه دوم بازی برابر کلن بسیار تماشایی بوده است.

بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم بوندسلیگا به مصاف کلن رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد.

گل اول این بازی را کلن در دقیقه چهارم به ثمر رساند تا خیلی زود از حریف پیش بیفتد و همین باعث شد که جبران این گل برای بایرن بسیار دشوار شود.

آن‌ها در نهایت در دقیقه 90 این بازی بود که روی شوت از راه دور و زیبای جاشوا کیمیش موفق شدند دروازه حریف را باز کنند تا حداقل یک امتیاز از این دیدار به دست آورند.

ناگلزمان پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «ما در نیمه دوم و پس از تعویض‌هایی که انجام دادیم تیم برتر زمین بودیم. کلن روی به دفاع عمقی آورد و کار را برای ما دشوار کرد. اگر زودتر گل زده بودیم، کار برای آن‌ها دشوار می‌شد. سبک بازی ما در نیمه دوم چیزی بود که تصورش را داریم. من اطمینان دارم که اگر به همین شکل بازی ادامه دهیم بار دیگر به روند پیروزی بازخواهیم گشت.»

اخراج تونی تاپالوویچ در چند روز اخیر با حواشی بسیاری همراه بوده است. او در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق رابطه‌اش را با مانوئل نویر خراب خواهد کرد اظهار داشت: «نه، این‌طور فکر نمی‌کنم. این اتفاقی ناراحت کننده برای نویر بود اما تصمیمی نبود که علیه او باشد.»

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی بایرن همچنین در این باره که آیا تصمیمش برای تعویض سرژ گنابری به‌خاطر حواشی روزهای اخیر بوده است اضافه کرد: «من دوست دارم درباره اتفاقات داخل زمین صحبت کنم، نه بیرون از آن. فکر کردم که در نیمه دوم نیاز به بازیکنان سرحال داریم. به همین دلیل او را تعویض کردم. این موضوع هیچ ارتباطی با مسائل دیگر (سفر به پاریس) نداشت. این چیزی بود که در زمین دیدم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا