آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نقل و انتقالات زمستانی فوتبال کلید خورد

چندین بازیکن در جستجوی یک تیم جدید هستند.

 جام جهانی 2022 به پایان رسیده است و لیگ ها پس از یک وقفه کوتاه، دوباره شروع می شوند و تیم های اروپایی از هم اکنون برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی برنامه ریزی می کنند.

باید دید آینده چند ستاره دنیای فوتبال مانند کریستیانو رونالدو، ژائو فلیکس، ایسکو و لوئیز سوارس چه خواهد شد.

در این گزارش لیستی از بازیکنانی که انتظار می رود در ژانویه منتقل شوند را جمع آوری کرده ایم:

کریستیانو رونالدو

مهاجم سابق رئال مادرید که چند روز در والدبباس تمرین کرد تا در فرم خود بماند، توجه ها را به خود جلب کرده است. رونالدو پس از فسخ قرارداد با منچستریونایتد با توافق دوجانبه بازیکن آزاد است.

گروه نرم افزاری ماهور

این در حالی است که تیم النصر عربستان سعودی به جذب ستاره پرتغالی نزدیک شده است. انتظار می رود او برای دو فصل و نیم قرارداد امضا کند و سالانه 200 میلیون یورو درآمد داشته باشد.

1733733

یاسر المسهل، رئیس فدراسیون عربستان سعودی به مارکا گفت: بله، ما می خواهیم کریستیانو را به عربستان سعودی بیاوریم.
کریستوفر انکونکو (RB لایپزیگ)

مهاجم RB لایپزیگ به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در پایان فصل، حضور در جام جهانی را از دست داد.  با این حال، انتظار می‌رود که او در ژانویه به لیگ برتر برود.

انزو فرناندز (بنفیکا)

هافبک آرژانتینی در قطر درخشید و ارزش او در یک ماه گذشته به شدت افزایش داده است.  بنفیکا او را با 12 میلیون یورو از ریورپلاته در تابستان به خدمت گرفت و تنها 5 ماه بعد او می تواند در ازای 70 میلیون یورو جدا شود.  لیورپول علاقه مند به جذب این بازیکن است، در حالی که رئال مادرید نیز او را در رادار خود قرار داده است در صورتی که در تابستان موفق به جذب جود بلینگهام نشود.

1771185

ژائو فلیکس (اتلتیکو مادرید)

همانطور که MARCA گزارش کرده است، اتلتی مایل است در ژانویه از بازیکن ملی پوش پرتغالی، پول نقد کند. ژائو فلیکس در حالی که آرسنال به دنبال بازیکنی برای گابریل ژسوس مصدوم است، گفت: «وقتی جام جهانی تمام شود با اتلتیکو صحبت خواهیم کرد.

1645198

ایسکو (سویا)

جدایی او از سویا پس از درگیری شدید با مدیر ورزشی مونچی اکنون رسمی شده است.  ایسکو 19 بازی برای تیم اندلسی انجام داد که یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد.  پس از فسخ قراردادش، او می تواند دوباره به نیروهای جولن لوپتگی در ولورهمپتون واندررز بپیوندد.

چالار سویانکو (لسترسیتی)

مدافع میانی ترکیه ای به اتلتیکو مادرید پیوست.  باید دید که آیا او در ماه ژوئن به صورت آزاد به این تیم خواهد پیوست یا در صورت جدایی فیلیپه و ماریو هرموسو در ژانویه.

عزالدین اوناهی(آنژه)

پس از برجسته شدن در جام جهانی، ملی پوش مراکشی می تواند آنژه را ترک کند و در ژانویه به تیم جدیدش ملحق شود.  بر اساس گزارش ها، لسترسیتی حاضر است 45 میلیون یورو برای جذب او به لیگ برتر هزینه کند.

کودی گاکپو (PSV آیندهوون)

مهاجم PSV در مرحله گروهی جام جهانی خوش درخشید و در سه بازی سه گل به ثمر رساند.  چندین تیم لیگ برتری، از جمله منچستریونایتد، علاقه مند به جذب او هستند.

1774592

لوئیس سوارس

بازیکن سابق اتلتیکو و بارسلونا پس از قهرمانی در کلازورا با ناسیونال بازیکن آزاد است. انتظار نمی رود که او به اروپا بازگردد، اما انتقال به MLS را نیز نباید منتفی دانست.

1773937

میخایلو مودریک (شاختار دونتسک)

گفته می شود آرسنال به دنبال جذب ستاره شاختار است. مادریک اذعان کرد: اگر آنها به من این گزینه را می دادند که در آرسنال شروع کنم یا در رئال مادرید جایگزین باشم، آرسنال را انتخاب می کردم.

سوفیان امرابات (فیورنتینا)

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، او را بهترین هافبک جام جهانی معرفی کرد. در تابستان او در آستانه پیوستن به تاتنهام هاتسپر بود، اما این قرارداد شکست خورد.

1779440

من افتخار می کنم که به باشگاه های “برترین” دنیا مانند بارسلونا یا اتلتیکو مرتبط هستم اما اکنون بازیکن فیورنتینا هستم.”

خویچا کوارتسخلیا (ناپولی)

مهاجم گرجستانی در 17 بازی تاکنون 8 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل نیز به ثبت رسانده است. تیم های زیادی درب ناپولی را زده اند، اما مدیر ورزشی این تیم به صراحت اعلام کرد که سری آ اجازه خروج او را در ژانویه نخواهد داد.

1757753

یوسوفا موکوکو (بوروسیا دورتموند)

دورتموند در تلاش است تا قرارداد او را تمدید کند، قراردادی که در ژوئن به پایان می رسد.  با این حال، دو طرف هنوز به توافق نرسیده اند.

پاتریک ویلیامز، ایجنت او می‌گوید: “بیشتر باشگاه‌های برتر دنیا به او علاقه دارند اما ما به هیچ توافقی فعلا نزدیک نیستیم.”
جانشینی برای نویر در بایرن مونیخ

مانوئل نویر در پایان فصل دچار مصدومیت شد و بایرن مونیخ در جستجوی جانشین او است.  آنها می توانند الکساندر نوبل را که به صورت قرضی در موناکو حضور دارد، بازگردانند یا یان زومر را از بوروسیا مونشن گلادباخ به خدمت بگیرند.  در همین حال، باواریایی‌ها به دنبال جذب دومینیک لیواکوویچ و یاسین بونو نیز هستند.

1762182

جوسکو گواردیول (RB لایپزیگ)

انتظار نمی رود که او در ژانویه تیمش را ترک کند، اما بسیاری از خواستگاران احتمالی، او را پس از درخشش در جام جهانی در رادار خود قرار داده اند.  چلسی و منچسترسیتی به شدت در پی جذب این مدافع کروات هستند.

1781747

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا