آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نه محبی استقلال را ترک می کند، نه قایدی

محمد محبی و مهدی قایدی بر خلاف برخی اخبار منتشره در پنجره زمستانی اردوی تیم استقلال را ترک نمی کنند.

اگر چه در اجرای تعهد مالی از سوی باشگاه استقلال نسبت به تیم های سانتاکلارا و شباب الاهلی مشکلاتی به وجود آمده است اما رضایتنامه هر دو بازیکن برای تیم استقلال به عنوان مهره قرضی تا پایان فصل در سایت فیفا ثبت شده است و این بدین معنی است که هر دو بازیکن تا پایان فصل برای تیم فعلی خود بازی خواهند کرد. اگر استقلال در قبال گرفتن این دو بازیکن به تعهدات مالی خود عمل نکند، خارجی ها می توانند با شکایت علیه باشگاه استقلال به شورای حل اختلاف فیفا علیه استقلال حکم بگیرند و آنوقت است که این باشگاه مجبور خواهد شد مطالبات دو باشگاه خارجی را پرداخت کند.

باید به این موضوع مهم هم توجه داشت که رسیدگی به شکایت این دو باشگاه زمان بر خواهد بود و تا زمان صدور رای هم فصل به پایان می رسد و آنوقت این دو بازیکن به صورت اتوماتیک وار باید به تیم های سابق خود برگردند. علی فتح الله زاده، مدیر عامل باشگاه استقلال در آخرین صحبت هایی که داشت، اعلام کرد: باشگاه سانتاکلارا علیه باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرده است و هنوز باشگاه شباب الاهلی این کار را انجام نداده است.

اگر در این برهه از زمان محمد محبی و مهدی قایدی به تیم های خود برگردند و در پنجره زمستانی اردوی تیم استقلال را ترک کنند، تعهد مالی امضا شده از سوی استقلال بلا اعتبار خواهد شد چرا که تعهد مالی امضا شده برای در اختیار داشتن بازیکنان تا پایان فصل است. برنامه ریزی سانتاکلارا و شباب الاهلی در فصل جاری در اختیار نداشتن این دو بازیکن بوده و به نظر می رسد اخباری که در خصوص بازگشت این دو بازیکن به اردوی تیم های سابق خود منتشر می شود، برای وصول مطالبات از باشگاه استقلال است و محمد محبی و مهدی قایدی تا پایان فصل در استقلال بازی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا