آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نیکولو زانیولو، هافبکی که “متاسفانه” در رم می ماند!

نیکولو زانیولو مورد خشم سرمربی قرار گرفت: “متاسفانه او می ماند” – مورینیو، سرمربی رم، اخبار نقل و انتقالات صریح را در مورد زانیولو مرتبط با لیگ برتر ارائه می دهد.

عصبانیت رم از هافبک تهاجمی نیکولو زانیولو در کنفرانس مطبوعاتی ژوزه مورینیو پیش از سفر تیمش به ناپولی بسیار مشهود بود.

روابط پرتنش رم با نیکولو زانیولو روز شنبه تغییر جدیدی پیدا کرد زیرا این بازیکن از ملاقات با نمایندگان بورنموث در مورد انتقال احتمالی خودداری کرد. این باعث عصبانیت باشگاه او شد که به دنبال مقصدی برای این ملی پوش ناآرام ایتالیایی بود. مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی با ناپولی این ناامیدی را ابراز کرد.

“متاسفانه به نظر می رسد نیکولو زانیولومی ماند.” “من این را می گویم زیرا او به همه ما گفت که نمی خواهد برای رم بازی یا تمرین کند. بعد از بازی با اسپزیا من گفتم فکر می کنم او می ماند و اکنون می گویم متأسفانه به نظر می رسد که اینطور است. ” جزئیات را به شما نمی گویم، اما او فردا در دسترس نیست. تنها چیزی که اکنون مهم است این است که ما روی بازی فردا با بازیکنانی تمرکز کرده ایم که می خواهند عملکرد خوبی برای این باشگاه داشته باشند.”

حماسه نیکولو زانیولو ویژگی اصلی پنجره نقل و انتقالات رم بوده است و این بازیکن 23 ساله قصد دارد راهی برای خروج از آن پیدا کند. پیشنهاد بورنموث تنها پیشنهادی بود که هیئت مدیره آن را قابل قبول ارزیابی کرد، اما به نظر می رسد که بازیکن ایده های بلندتری داشت.

گروه نرم افزاری ماهور

هر دو طرف امیدوارند که پیشنهاد قابل قبولی قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات روز سه شنبه برسد. در غیر این صورت، اگر باشگاه به تهدید خود مبنی بر خروج بازیکن از تیم عمل کند، ممکن است چند ماه آینده پرتنش باشد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا