آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هازارد در نیم فصل رئال مادرید را ترک نخواهد کرد

هازارد در نیم فصل رئال مادرید را ترک نخواهد کرد علیرغم اینکه باشگاه می خواهد او در پنجره نقل و انتقالات ژانویه جدا شود.

این ملی پوش سابق بلژیکی تا حد زیادی در این فصل دور از دسترس باقی مانده است و تاکنون تنها در 7 بازی برای این باشگاه ظاهر شده است. به گزارش اتلتیک، لوس بلانکوس می خواهد در پنجره نقل و انتقالات جاری از شر این بازیکن خلاص شود، اما طبق گزارشات، این بازیکن نمی خواهد باشگاه را ترک کند.

هازارد که قراردادش در پایان فصل 2023-24 به پایان می رسد، به دلایل شخصی می خواهد حداقل تا تابستان در باشگاه بماند. قهرمان اسپانیا می‌خواهد این بازیکن به دلیل دستمزد بالایش که از زمان ورودش ارزش پولی بسیار ضعیفی دارد، جدا شود.

ستاره سابق چلسی با پیوستن به رئال مادرید در سال 2019 با نزدیک به 140 میلیون یورو (123.3 میلیون پوند / 149.4 میلیون دلار) به گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. از آن زمان، او برای فرم و تناسب اندام تلاش کرده است و هازارد اخیراً پس از یک بازی ناامیدکننده با بلژیک در جام جهانی 2022 که در مرحله گروهی حذف شد، از فوتبال بین المللی بازنشسته شد.

این بازیکن 32 ساله قرار است ماه آینده با دو نماینده خود در مادرید ملاقات کند تا در مورد نحوه ادامه کار در آینده صحبت کنند. تیم النصر عربستان سعودی پس از اضافه کردن کریستیانو رونالدو به تیم خود، علاقه مند به جذب هازارد است.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا