آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

هوینس: بایرن مونیخ قطعا فاتح بوندس‌لیگا خواهد شد/ زومر انتخاب مطلوبی بود

رئیس پیشین و عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که تیم تحت‌هدایت یولیان ناگلسمان این فصل هم فاتح بوندس‌لیگا خواهد شد.

اولی هوینس با حضور در یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان، درباره شانس قهرمانی سرخپوشان مونیخی در فصل جاری گفت: از نظر من صد درصد و به طور حتم بایرن مونیخ این فصل فاتح بوندس‌لیگا خواهد شد. هر چیزی هم بعد از آن اتفاق بیفتد برایم اهمیتی ندارد.

 

وی همچنین درباره هافبک پیشین بایرن مونیخ اظهار داشت: یک یا دو سال پیش، زمانی که هانسی فلیک هنوز سرمربی بایرن بود، به بازگرداندن گوتسه فکر می‌کردیم اما در نهایت شرایط برای انجام این کار جور نشد. گوتسه در پی‌اس‌وی آیندهوون و اینتراخت فرانکفورت نشان داد که هنوز چیزهایی برای ارائه کردن دارد. شکی نیست که ماریو فوتبالیستی برجسته است.

رئیس پیشن باشگاه بایرن مونیخ همچنین درباره اقدام این باشگاه به جذب یان زومر در پی مصدومیت مانوئل نویر خاطرنشان کرد: به نظر عجیب است که بخواهیم در مورد مسائلی که مربوط به ماه ژوئن (پایان فصل) می‌شود، در ماه ژانویه (میانه فصل) صحبت کنیم. یان زومر اما انتخاب مطلوبی در این مقطع از فصل بود.

 

گروه نرم افزاری ماهور

عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ در پایان خاطرنشان کرد: درباره وضعیت آینده حرفه‌ای الکساندر نوبل (دروازه‌بانی که به طور قرضی در موناکو حضور دارد) و اِسون اولرایش (دروازه‌بان دوم بایرن) در پایان فصل وقتی از اوضاع مانوئل نویر مطلع شدیم، بیشتر خواهیم دانست. بایرن از اینکه دروازه‌بانی همچون یان زومر دارد، خوشحال است، دروازه‌بانی که حالا مشکلات مربوط به پست دروازه‌بانی را حل کرده است. به هواداران هم توصیه می‌کنم، صبور باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا