آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

واکنش بونوچی به فاجعه یووه: باید تیم باشیم

لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس، می‌گوید کنار هم بودن در این شرایط سخت بسیار مهم است.

فدراسیون فوتبال ایتالیا شب گذشته اعلام کرد که به دلیل تخلفات مالی صورت گرفته از سوی مدیران یوونتوس، این باشگاه به کسر 15 امتیاز محکوم شده است.

یوونتوس از مدتی قبل به تخلف در ثبت سود سرمایه و فروش بازیکنان متهم شده بود و مدیران سابق این باشگاه پس از انجام تحقیقات مجبور شدند از سمت‌های خودشان کنار بروند.

اما حتی برکناری این مدیران هم فایده نداشت و در نهایت فدراسیون فوتبال ایتالیا شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای این خبر را اعلام کرد تا شوک بزرگی به کادر فنی و بازیکنان این تیم وارد شود.

شاگردان مکس آلگری عملکرد خوبی در ابتدای فصل نداشتند اما رفته رفته شرایط را تغییر دادند، خودشان را به رتبه‌های بالای جدول رده‌بندی رساندند و در کورس قهرمانی قرار گرفتند اما حالا سقوط آزادی در جدول داشته‌اند.

بسیاری از بازیکنان این تیم شب گذشته و پس از اعلام این خبر ترجیح دادند سکوت کنند اما بونوچی با انتشار تصویری از حلقه اتحاد و شادی بازیکنان و اعضای این تیم نسبت به کسر 15 امتیاز از یووه واکنش نشان داد.

گروه نرم افزاری ماهور

این مدافع ایتالیایی در اینستاگرامش نوشت:«ما در کنار تو هستیم. امروز بیشتر از هر زمان دیگری مهم است که کنار یکدیگر باشیم. همچنان در مسیرمان رو به جلو ادامه خواهیم داد.»

پیش از او ماتیا پرین و دانیلو نیز عکس دسته جمعی از بازیکنان یووه را منتشر کرده اما هیچ توضیح و حرفی در این باره نزده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا