آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاتر : باید سوالات را جواب دهم حتی اگر احمقانه باشند

سرمربی چلسی ابراز اطمینان کرد که از حمایت کامل مالکان باشگاه بعد از نتایج ضعیف اخیر برخوردار است .

تیم چلسی با قبول شکست سنگین 4-0 مقابل سیتی از دور رقابت های FA کاپ کنار رفت تا اعتراضات از گراهام پاتر و شاگردانش به اوج برسد. او که اواخر تابستان سال جاری برایتون را ترک کرده و جانشین توخل شد بعد از شکست امشب گفت: “مواقعی است که شما عصبانی می شوید اما وظیفه من ایجاب می کند که این جا باشم و با رسانه ها با احترام صحبت کنم، حتی اگر برخی از سوالات احمقانه باشد!”

 

او که حسابی تحت فشار رسانه ها و هواداران قرار دارد افزود: “من باید تا جایی که می توانم با احترام به آنها (رسانه ها) پاسخ دهم چون نماینده یک باشگاه فوتبال بزرگ هستم. مقابل یک تیم خوب، بهترین عملکرد را نداشتیم. سیتی به خوبی مقابل حملات ما ایستاد و نیمه اول سخت و دردناکی داشتیم. در نیمه دوم نشانه هایی خوبی از بازیکنان جوان تیم دیده شد. بابت این شکست و کنار رفتن از دور رقابت ها ناراحتم.”

سرمربی چلسی در واکنش به انتقادات اخیر تاکید کرد: “نمی دانم! من روزنامه ها را نمی خوانم و از شبکه های اجتماعی دوری می کنم. البته این را هم می دانم که با توجه به نتایجی که کسب کردیم، انتقاداتی وجود دارد. تیم ما با چالش های بزرگی روبرو است. برخی حواشی در لیگ برتر کار را سخت می کند. ضمن اینکه ما یک انتقال بزرگ (تغییر مالکیت) داشتیم و با مشکل مصدومیت بازیکنان نیز روبرو هستیم. البته می دانم که مردم نتیجه می خواهند و حالا می گویند، خفه شو گراهام، در مورد چی صحبت می کنی؟ ما باید برنده شویم.”

پاتر با اشاره به حمایت سایر باشگاهها از سرمربیان خود تا کسب نتایج خوب افزود: “فکر می کنم که پپ یک سال قبل از اینکه آنها همه چیز را ببرند آن جا بود و آرتتا و کلوپ هم برای ساختن تیم های خود وقت داشتند. بدیهی است که این شرایط بنا به دلایلی شاید برای من متفاوت باشد و من نمی توانم برای مدیران زمان بندی تعیین کنم.”

گروه نرم افزاری ماهور

 

او در پایان گفت: “من به مسئولیتی که به عهده دارم، واقف هستم و می دانم که با اینن بازیکنان و کادرفنی توانایی و وکیفیت لازم را برای موفقیت داریم. من در حال حاضر از حمایت کامل مالکان باشگاه برخودار هستم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا