آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاتر : صبر کنید، روزهای سخت چلسی تمام می شود

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 1-0 مقابل کریستال پالاس بازیکنانش را تحسین و از جذب مودریک توسط این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.

چلسی امروز در خانه خود میزبان کریستال پالاس بود. دیداری در هفته بیستم لیگ برتر که با پیروزی 1-0 شاگردان گراهام پاتر به پایان رسید.

 

چلسی با پشت سر گذاشتن چند هفته بد به شدت تحت فشار قرار دارد و به خصوص بعد از سه باخت متوالی در هفته‌های اخیر و دو باخت پیاپی مقابل منچسترسیتی گراهام پاتر با فشارهایی بی‌سابقه روبرو شده و حتی صندلی او به عنوان سرمربی چلسی لرزان شده است. پیروزی امشب باعث شد پاتر و شاگردانش فعلا تا حدودی از زیر بار فشارها بیرون بیایند.

مهم کسب 3 امتیاز بود، خوب هم بازی کردیم

به خاطر کسب سه امتیاز خوشحالیم. رویهم‌رفته خیلی خوب بازی کردیم. آنها هم موقعیتهای خوبی داشتند ولی امروز مهم رسیدن به پیروزی بود. ما مقابل تیمی که بازی جلوی آنها اصلا ساده نبود سه امتیاز را به دست آوردیم. ما سعی می‌کنیم خوب بازی کنیم و معتقدم در بخشی از مسابقه این طور بودیم. باید موقعیتی که در آن قرار داریم را درک کنیم. بچه‌ها امروز واقعا تلاش کردند.

گروه نرم افزاری ماهور

عملکرد کای هاورتز

کای در کارهای تهاجمی عالی بود. او دائم به حریف فشار آورد و رها نکرد. خیلی خوشحالم که گل پیروزی‌بخش ما را او به ثمر رساند.

 

جذب میخائیلو مودریک توسط چلسی

او بازیکن جوانی است که در یک‌سوم نهایی عملکرد هیجان‌انگیزی دارد. او بسیار سریع است و مطمئنم هواداران از این بازیکن جوان خوش‌شان خواهد آمد. میخائیلو بازیکن جوانی است که آینده درخشانی در انتظارش است. ما به خاطر او هیجان‌زده هستیم.

 

ادای احترام به جان‌لوکا ویالی

امروز به خاطر یادبود جان‌لوکا روز خاصی بود. کاری که باشگاه انجام داد با توجه به بزرگی او واقعا شایسته بود.

 

اولین بازی بادیاشیل

او توپ را خوب پاس می‌دهد و عملکردش راضی‌کننده بود. باید به لیگ برتر عادت کند و این کمی زمان‌بر خواهد بود. ولی امروز تاثیر خیلی مثبتی روی تیم داشت.

 

شرایط بد چلسی در هفته‌های اخیر

تیم باید با دوره‌های بد هم کنار بیاید. با موقعیتهای سخت. باید انتقادها را بپذیریم و مسئولیت قبول کنیم. بازیکنان ما خیلی سختی کشیدند ولی مهم است که امروز از این پیروزی لذت ببریم و هفته بعدی برای پیروزی به میدان برویم.

 

مدت‌زمان قرارداد مودریک؟

من سرمربی هستم و به اندازه کافی نگرانی دارم. این مساله‌ای است که به باشگاه برمی‌گردد. اگر تا زمانی که من در این باشگاه هستم مودریک قرارداد داشته باشد برایم خوشحال‌کننده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا