آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاسخ آگوئرو به صحبت های جنجالی زلاتان درباره قهرمانی آرژانتین : حالا من به تو شلیک می کنم !

سرخیو آگوئرو به اظهارات زلاتان ابراهیموویچ مبنی بر اینکه آرژانتین پس از رفتار ناپسندش در قطر دیگر طعم موفقیت را نخواهد چشید، پاسخ داد.

مهاجم کهنه کار آث میلان و تیم ملی سوئد از “بی احترامی” آلبی سلسته در طول جام جهانی 2022 انتقاد کرد و مدعی شد که تنها لیونل مسی از تیمی که در نهایت به عنوان قهرمانی رسید به یاد خواهد ماند. آگوئرو، اسطوره آرژانتین، که علیرغم بازنشستگی از فوتبال در سال 2021، اجازه داشت جام را بالای سر ببرد، به توییچ رفت تا از کشورش دفاع کند و به ابراهیموویچ یادآوری کند که عملکرد او به عنوان یک بازیکن بسیار عالی نبوده است.

 

آگوئرو گفت : “بیایید به یاد داشته باشید که شما هم بد رفتار کردید، درست است؟ یادم می آید که ما مقابل یونایتد بازی کردیم. من روی نیمکت بودم. تو تحریک می کردی، داشتی پاسخ می دادی.” یک جریان “من فکر می کنم قبل از اینکه نگران آرژانتین باشید، باید نگران کشور خود باشید، در مورد بازیکنان خود که حتی در جام جهانی گذشته حضور ندارند. آنها حتی جواز حضور نداشتند، اما خوب، من نمی دانم.

یادم می آید که در بازی سیتی و یونایتد با [نیکولاس] اوتامندی دعوا کردی. با پپ گواردیولا دعوا کردی. فکر می کنم به همین دلیل می خواست تو را از بارسلونا بفروشد. به هم تیمی های من بی احترامی کردی علاوه بر این، شاید شما هم به خاطر اینکه من آنجا بودم با من صحبت می کنید. احساس می کنم به من شلیک کردی و الان دارم به تو شلیک می کنم. ما قهرمان جهان هستیم زلاتان و تو می خواهی خودت را بکشی. مسی بهترین در جهان است، متاسفم.”

منبع:www.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا