آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

چلسی برای جذب ستاره آرژانتینی رکورد می‌زند

باشگاه چلسی آماده است تا برای انتقال انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی بنفیکا، مبلغ 105 میلیون پوند بپردازد.

باشگاه چلسی حاضر بند آزادسازی 105 میلیون پوندی انزو فرناندزآرژانتین را در نقل و انتقالات زمستانی بپردازد. این هافبک 21 ساله در جریان قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 یکی از مهره های شاخص اسکالونی بود و در پایان جام نیز جایزه بهترین بازیکن جوان را دریافت کرد.

لیورپول و منچستریونایتد در کنار چلسی جدی‌ترین مشتریان فرناندز هستند با این حال آبی‌های لندن گوی سبقت را از رقیبان ربوده و در آستانه جذب این ستاره جوان قرار دارند. آنها تمایل خود برای پرداخت مبلغ سنگین رضایت نامه فرناندز را به و و باشگاه بنفیکا اعلام کرده اند.

فرناندز تا سال 2027 با بنفیکا قرارداد دارد و باشگاه پرتغالی به دنبال این است تا از موقعیت به دست آمده بهترین استفاده را برده و سود خوبی از انتقال ستاره جوان خود به لیگ برتر انگلیس ببرد. در صحبت های اخیری که روی کاستا، رئیس این باشگاه با خوره مندس، اینجنت فرناندز داشته، به آنها گفته شد که مشکلی بابت پرداخت مبلغ رضایت نامه وجود ندارد.

این بزرگترین انتقال تاریخ باشگاه چلسی خواهد بود. آنها پیش از این در گران‌ترین انتقال خود، 97.5 میلیون پوند برای جذب لوکاکو در سال 2021 پرداخت کرده بودند. حالا نمایندگان غرب لندن به دنبال توافقی بزرگ با فرناندز هستند.

این باشگاه تلاش می کند تا با پرداخت مبلغ مورد نظر بنفیکا، از لیورپول و یونایتد که اعلام کرده بودند تا تابستان برای جذب فرناندز صبر می کنند، رد شده و صاحب ستاره جوان البی‌سلسته شود. شاید پرداخت بی چون و چرای مبلغ 105 میلیون پوند کلید این کار باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا