آخرین مطلباخباربازی هاداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

چلسی ۰-۱ منچسترسیتی: سه امتیاز سخت از استمفوردبریج

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1_0 چلسی را شکست دهد .

شاگردان پپ گواردیولا، که به دنبال کاهش فاصله با آرسنال صدرنشین بودند، امشب موفق شدند با تک گل ریاض محرز، در خانه چلسی به پیروزی برسند.

 

بازی هنوز کاملا جا نیفتاده بود که رحیم استرلینگ در دقیقه 3 مصدوم شد و جای خود را به پی‌یر امریک اوبامیانگ داد.

بازی متعادل آغاز شد و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها به وجود نیامد. در دقیقه 15 بود که روی پاس کای هاورتز، این کریستین پولیشیچ بود که صاحب موقعیت شد اما تکل عالی جان استونز، دروازه سیتی را نجات داد.

شروع بد چلسی در دقیقه 20 تکمیل شد و پولیشیچ هم به دلیل مصدومیت بیرون رفت و جای خود را به کارنی چوکوواِمکا داد. این ستاره جوان چهار دقیقه بعد از ورود به زمین روی پاس عالی هاورتز صاحب موقعیت شد اما بار دیگر حضور استونز دروازه سیتی را نجات داد.

گروه نرم افزاری ماهور

در ادامه این بازیکنان سیتی بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 32، ایلکای گوندوغان اولین ضربه را به سمت دروازه چلسی زد اما شوت او راهی به چهارچوب دروازه کپا آریسابالاگا پیدا نکرد.

برتری سیتی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 37، نوبت ارلینگ هالند بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول چلسی بود که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه سیتی ایجاد کرد و در دقیقه 44 همه چیز برای گلزنی این تیم فراهم بود اما ضربه چوکوواِمکا به تیر دروازه برخورد کرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سیتی که نیمه دوم را با دو تعویض آغاز کرد، در این نیمه شروع بهتری داشت و در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل برسد اما ضربه سر ناتان آکه به تیر دروازه برخورد کرد و سپس فیل فودن صاحب موقعیت شد که نتوانست از آن استفاده کند.

در دقیقه 53 این کوین دی بروینه بود که شانس خود را برای گلزنی از پشت محوطه جریمه چلسی امتحان کرد اما ضربه او را کپا با یک واکنش خوب مهار کرد.

برتری سیتی ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 63، قفل دروازه چلسی باز شد. روی حرکت جک گریلیش از سمت چپ بود که پاس عرضی او در سمت مقابل به ریاض محرز رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

بعد از این گل گراهام پاتر دست به سه تعویض زد و سه بازیکن جوان، عمر هاچینسون، لوئیس هال و کانر مک گرگور، را به زمین فرستاد؛ تعویض‌هایی که باعث شد چلسی در دقایق پایانی بازی را در دست بگیرد.

البته در دقیقه 72 سیتی می توانست به گل دوم برسد اما هالند نتوانست از ارسال خوب دی بروینه استفاده کند.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، تلاش بازیکنان چلسی برای رسیدن به گل بیشتر می‌شد و چیزی نمانده بود که این تیم در وقت‌های اضافی به گل برسد اما ضربه لوئیس هال روی یک ضدحمله خطرناک، از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت و در نهایت این دیدار 1-0 به سود سیتی به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا