آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

چه کسی به جای لواندوفسکی مقابل اتلتیکو مادرید بازی می‌کند؟

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، سه جلسه محرومیت رابرت لواندوفسکی تایید شد و این ستاره لهستانی در بازی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در هفته پیش‌رو از رقابت های لالیگا حضور نخواهد داشت.

لواندوفسکی که در تابستان گذشته از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست، به طور کلی عملکرد خوبی در جمع آبی و اناری ها داشته است و در این فصل ستاره این تیم بوده است. او در حال حاضر آقای گل رقابت های لالیگای اسپانیا با 13 گل زده است.

 

بارسلونا یکشنبه از ساعت 23:30 بازی حساسی مقابل اتلتیکو مادرید خواهد داشت و با توجه به این که آبی و اناری ها با رئال مادرید هم‌امتیاز هستند، این بازی برای حفظ صدر جدول حیاتی است.

 

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، ژاوی تصمیم خود را گرفته است که چه کسی را به جای لواندوفسکی مقابل اتلتیکو مادرید بازی دهد. ژاوی می خواهد به آنسو فاتی در خط حمله تیمش به جای لواندوفسکی بازی دهد و او را به فران تورس و ممفیس دیپای ترجیح می دهد. در واقع گلی که فاتی مقابل اینترسیتی به ثمر رساند و موجب صعود بارسلونا به دور بعدی کوپا دل ری شد، روی ژاوی تاثیر گذار بوده است و می خواهد اکنون فاتی را مقابل اتلتیکو مادرید فیکس کند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

در هر صورت این ادعای روزنامه اسپورت است و باید دید که تصمیم نهایی ژاوی فیکس کردن فاتی به جای لواندوفسکی است یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا