آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

چیچو آرانگو خود را برای انتقال به پاچوکا آماده می کند

چیچو آرانگو نیز راه بیل را می رود؟ مهاجم کلمبیایی خود را برای انتقال پاچوکا آماده می کند و LAFC ستاره دیگری را از دست خواهد داد.

چیچو آرانگو مهاجم پس از اینکه در بیشتر فصل گذشته دور بود، قرار است LAFC را ترک کند و به پاچوکا بپیوندد.

MLSSoccer.com روز سه شنبه گزارش داد که چیچو آرانگو مهاجم کلمبیایی قرار است با تیم مکزیکی پاچوکا قرارداد ببندد، تیمی که پس از کسب عنوان کلاوسورا در فصل گذشته، یک مهاجم اثبات شده را به جمع خود اضافه کرد.

این فقدان برای LAFC بسیار بزرگ است، که پیش از این نیز پس از بازنشستگی ستاره ولز، بازیکنانی مانند گرت بیل را در خط حمله از دست داده اند. آرانگو مسلماً بهترین مهاجم MLS در طول دوران حضور خود در لیگ بود، و LAFC اکنون به سمت فصل 2023 با یک خلا بزرگ به جلو حرکت خواهد کرد زیرا آنها به دنبال دفاع از جام MLS 2022 خود هستند.

تنها هانی مختار، بیش از 32 گلی که چیچو آرانگو از زمان حضور در MLS در آگوست 2021 به ثمر رسانده است، را در کارنامه خود دارد.

گروه نرم افزاری ماهور

LAFC خود را برای فصل MLS آماده می کند که در 25 فوریه با دیدار از رقبای کراس تاون LA Galaxy آغاز می شود. LAFC همچنین در لیگ قهرمانان کونکاکاف، که در ماه مارس آغاز می شود، حضور دارد و از نظر تئوری، اگر هر دو تیم تا این حد پیش بروند، می تواند با چیچو آرانگو و پاچوکا در فینال دیدار کند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا