داغآخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی: از دست خودمان عصبانی هستیم. سزاوار برد بودیم.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از تساوی 1-1 برابر اسپانیول در کنفرانس مطبوعاتی بازی شرکت کرد.

شروع خوبی داشتید و گل اول هم زدید. چرا بازی در نیمه دوم متفاوت شد؟

در نیمه دوم ریتم نداشتیم و اشتباهات خودمان باعث این اتفاق شد. وقتی فرصت های گلزنی زیادی دارید و از آنها استفاده نمیکنید, چنین اتفاقی رخ میدهد. در چنین بازی هایی باید خیلی زود پرونده بازی را ببندید و بارها بر این موضوع تاکید کرده ام. ریتم و شدت خوبی نداشتیم و 2 امتیاز از دست دادیم و سال را آنطور که میخواستیم به پایان نرساندیم. البته هنوز در صدر جدول هستیم اما 2 امتیاز از دست دادیم و مقصر خودمانیم .

شما از اشتباهات خودتان میگوید اما این بازی چهره مهم دیگری نیز داشت و آن متئو لاهوز و تصمیماتش بود. قضاوت او چه تاثیری بر نیم دوم گذاشت؟

فکر میکنم متئو معمولا میتواند بازی ها را کنترل کند و معمولا به خوبی اینکار را انجام میدهد. او اغلب با بازیکنان حرف میزند اما فکر میکنم امروز کاملا کنترل بازی را از دست داده بود.

گروه نرم افزاری ماهور

آیا از دست بازیکنان خود عصبانی هستید؟

از خودمان عصبانی هستیم زیرا در خانه مقابل اسپانیول درحالی که بر بازی تسلط داشتیم به این تساوی رسیدیم. عصبانی هستیم زیرا نسبت به عملکردی که داشتیم به حق خود نرسیدیم. با این حال در فوتبال گاهی وقتی بهتر هستید هم برنده نمیشوید. فکر میکنم 22 یا 23 شوت زدیم ولی اسپانیول فقط 4 شوت داشت. امروز 2 امتیاز از دست دادیم.

شما معقتدید که تساوی تقصیر خودتان است اما آیا فکر نمیکنید لاهوز هم مقداری تقصیر دارد؟ میشود صحبتی که با او داشتید را برای ما هم بازگو کنید؟

او گفت از دیدنم خوشحال است و من هم همین را گفتم.او داوری است که باعث میشود احساس کنید بازی کنترل شده پیش میرود اما امروز اینطور نبود. من او را مقصر چیزی نمیدانم و تساوی تقصیر خودمان است. باید بازی را بهتر کنترل میکردیم. 30 دقیقه اول خوب بودیم و باید حداقل 2 گل میزدیم. با این حال ریتم بازی را از دست دادیم.

14 کارت زرد و 2 کارت قرمز. جوردی آلبا اخراج شد. به بازیکنان خودت درباره لاهوز هشدار داده بودی؟

بارها گفتم که کنترل داور با من نیست. داور باید بعد از بازی بیاید و خودش عملکردش را توضیح دهد. او باید بگوید چه چیزی دیده و به بازیکنان چه حرفی زده است. جوردی به من گفت که داور به او چیزی نگفته ( اشاره به کارت زرد اول که بارسلونا میگوید لاهوز به آلبا درباره اش چیزی نگفت .

وقتی به لاهوز گفتید که کنترل بازی را از دست داده, او به شما چه گفت؟

گفت اینطور فکر میکنی؟ من گفتم دوست دارم صحبت کنم و زمانی که مشکلی هست یا موقعیتی عادلانه نیست بگویم. البته ما مربیان معمولا در مورد تصمیمات داور حرف نمیزنیم اما وقتی بی عدالتی رخ میدهد .. فوتبال همینه .

در آغاز خوب بودید اما بعد از آن نه و عملکردتان در حمله افت کرد:

بله همینطوره. فکر میکنم امروز فرصت های زیادی ساختیم اما از دقیقه 30 به بعد سرعت بازی ما و شدت بازی کم شد. احساس میکنم میتوانستیم برنده شویم. پنالتی خیلی بدی بود. موقعیت های واضحی را از دست دادیم. فیلم بازی را بارها دیدم.

اگر شما خبرنگار بودید از لاهوز چه سوالی میکردید؟

نمیدانم. شاید میگفتم کنترل بازی را از دست داده و فکر میکنم اگر داوران بعد از مسابقه بیایند و صحبت کنند بسیار عادلانه تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا