آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی : حریف‌مان در فینال مهم نیست، جام را می‌خواهیم

در آستانه دیدار بارسلونا و رئال بتیس در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا ، ژاوی ، سرمربی بارسا ، در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد .

بارسلونا فردا در شهر ریاض، پایتخت عربستان، در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا به مصاف رئال بتیس می‌رود.

 

در دیگر بازی این مرحله امشب شاهد دیدار دو تیم رئال مادرید و والنسیا خواهیم بود. ژاوی دقایقی پیش به همراه سرخی روبرتو در کنفرانس مطبوعاتی بارسلونا پیش از دیدار فردا شرکت کرد و گفت تیمش برای فتح سوپرجام اهمیت زیادی قائل است و با حداکثر قوا به میدان خواهد رفت.

بارسا انگیزه بالایی برای فتح سوپرجام دارد

قهرمانی در سوپرجام برای ما خیلی مهم است به خصوص به این خاطر که از وقتی سوپرجام به شکل جدید برگزار می‌شود نتوانسته‌ایم در آن به قهرمانی برسیم. ما در آرامش کامل هستیم و شرایط خیلی خوبی داریم. فردا در مقابل بتیس حتما سعی می‌کنیم شخصیت تیمی‌مان را به نمایش بگذاریم. می‌خواهیم به فینال برسیم و جام را به دست بیاوریم. می‌خواهیم از حریفان‌مان بهتر باشیم و انگیزه‌مان بالا است. هدف بارسا امسال این است که در همه رقابت‌هایی که در آنها حضور دارد به قهرمانی برسد. فعلا تمرکز ما سوپرجام است. نمی‌خواهیم و نباید اشتباه کنیم.

گروه نرم افزاری ماهور

ارزیابی رئال بتیس

بتیس تیمی است که دوست دارد مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. پیگرینی مربی‌ای است که فوتبال تهاجمی را دوست دارد. آنها بازیکنان سطح بالایی دارند و خیلی خوب پرس می‌کنند. فردا باید در مقابل این تیم سخت تلاش کنیم و هر چه بیشتر بتوانیم مالکیت توپ را از دست‌شان در بیاوریم و نگذاریم به هدف‌شان در حفظ توپ برسند.

 

برگزاری سوپرجام در ریاض

حضور در ریاض باعث افتخار است. من زمانی که در السد بودم بارها به این شهر آمده‌ام. ما همه حرفه‌ای هستیم. فوتبالیست‌های حرفه‌ای و مربیان حرفه‌ای که برای منافع فوتبال اسپانیا به عربستان آمده‌ایم تا سوپرجام را در این کشور برگزار کنیم.

 

بارسا دوست دارد در فینال با رئال مادرید دیدار کند؟

دلم می‌خواهد به فینال برسم و برایم مهم نیست رقیب ما در فینال کدام تیم خواهد بود. ما به دنبال فتح جام هستیم و به هیچ حریفی فکر نمی‌کنیم.

 

انتقال کریستیانو رونالدو به النصر

النصر باشگاه بزرگی است. الهلال و الاتحاد هم همینطور. حضور کریستیانو رونالدو شرایط فوتبال اینجا را تغییر خواهد داد. من چون در این منطقه کار کرده‌ام می‌دانم کریستیانو خواهد دید که لیگ عربستان چه لیگ پرقدرتی است و بازی در آن ساده نخواهد بود. ولی کریستیانو کسی است که برای رقابت کردن متولد شده است. ولی همینطور که گفتم من بارها با النصر و تیمهای دیگر عربستانی بازی کرده‌ام و می‌دانم بازی مقابل آنها برای هیچکس و از جمله رونالدو ساده نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا