آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی : خوب نبودیم ولی ۳ امتیاز طلایی را گرفتیم

ژاوی اعتراف کرد که بارسا امشب برابر اتلتیکو چندان خوب بازی نکرد ولی گفت که کسب سه امتیاز این بازی اهمیت بالایی داشت .

دیشب در حساس‌ترین بازی از هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا، تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 0-1 آبی اناری ها به اتمام رسید.

 

عثمان دمبله گل سه امتیازی تیمش در این بازی را در دقیقه 22 به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز 41 امتیازی شود و حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی لالیگا را به سه امتیاز افزایش دهد.در دقایق پایانی این بازی استفان ساویچ از اتلتیکومادرید و فران تورس از بارسلونا با یکدیگر درگیر شدند که داور هر دوی آنها را با کارت قرمز جریمه کرد.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، در پایان بازی گفت:«نیم ساعت اول خیلی خوب بازی کردیم و تیم مسلط میدان بودیم. گلی که زدیم به دلیل تعدد بازیکنان‌مان در درون محوطه جریمه اتلتیکو بود و حرکت پدری هم بسیار تماشایی بود. سه امتیاز طلایی را کسب کردیم و توانستیم از حداقل موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببریم. پس از گلی که زدیم، اتلتیکو فشار آورد و ما هم به خوبی توانستیم تحمل کنیم. خیلی مهم بود امشب گلی دریافت نکنیم. در بازی قبلی برابر اسپانیول که مساوی کردیم، گفتم که بهتر بودیم و باید برنده می شدیم، امشب هم می گویم چندان خوب بازی نکردیم و بدون ارائه بازی خوب، به سه امتیاز رسیدیم.»

ژاوی ادامه داد:«درست است که این بازی فقط سه امتیاز داشت ولی ضرب شست محکمی بود و از لحاظ روحی و اعتماد به نفس، بسیار به سود ما خواهد شد. موفق شدیم در زمینی دشوار برنده شویم و این به ما در ادامه فصل کمک خواهد کرد. ما در بارسا مثل یک خانواده ایم و می دانیم در لحظات سخت باید متحد باشیم. خوب بازی نکردیم و برنده شدیم. این نشان می دهد ما حالا راه پیروزی در بازی هایی که برتر نیستیم را هم می دانیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

ژاوی در پایان گفت:«البته فکر می کردم موقعیت های بیشتری خلق کنیم و تسلط بیشتری بر بازی داشته باشیم. بازی را خوب شروع کردیم ولی خوب ادامه ندادیم. اینکه بدون لواندوفسکی برنده شدیم هم مهم بود. او بازیکن کلیدی ماست و بدون او توانستیم برابر حریفی دشوار پیروز شویم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا