آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی: نمی‌خواهم دپای یا بازیکنی دیگر در ژانویه از جمع ما جدا شود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره آینده حرفه‌ای مهاجم هلندی‌اش و بازی فردای تیمش در جام حذفی اسپانیا سخن گفت.

ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (چهار‌شنبه) در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا باید در خانه اینترسیتی دسته سومی به میدان برود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: حریف ما در بازی فردا چیزی برای از دست دادن ندارد اما ما باید راهی مرحله بعد شویم. هشت بازیکن تیم اینترسیتی در مقاطعی در عضویت باشگاه بارسلونا بوده‌اند. بسیاری از آنها بازیکنان مستعدی هستند و در بازی فردا مقابل باشگاه سابق خود بسیار باانگیزه خواهند بود.

 

سرمربی بارسلونا همچنین در خصوص استراحت دادن به لواندوفسکی و پدری برای بازی فردا اظهار داشت: ایده ما برای این بازی روشن است و آن استفاده از سیستم چرخشی است. همه بازیکنان ما نیاز دارند که فردا حتی برای دقایقی بازی کنند. بازی اول در جام حذفی همیشه فریبنده است. آرائوخو هم فردا در ترکیب اصلی به میدان می‌رود. لواندوفسکی اما مقابل اتلتیکومادرید بازی خواهد کرد.

ژاوی در پایان درباره مهاجم هلندی‌اش که در خصوص آینده حرفه‌ای‌ او شایعاتی مطرح است و گفته می‌شود نیوکاسل مشتری اوست، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم ممفیس دپای یا بازیکنی دیگر در ماه ژانویه از جمع ما جدا شود. به نظرم پنجره نقل‌وانتقالات آرامی خواهیم داشت.

 

گروه نرم افزاری ماهور

تیم‌های اینترسیتی و بارسلونا از ساعت 23:30 فردا شب (چهارشنبه به وقت تهران) در ورزشگاه خوسه ریکو پرس به مصاف هم می‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا