آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کایسدو موضوع رقابت آرسنال و چلسی

آرسنال در رقابت نقل و انتقالات برای کایسدو با چلسی رقابت خواهد کرد زیرا ستاره برایتون جایگزین رایس برای توپچی ها می شود.

آرسنال همچنان به دنبال تقویت هافبک است و گزارش ها حاکی از آن است که توپچی ها آماده رقابت با چلسی در رقابت برای جذب مویسس کایسدو هستند.

این بازیکن ملی پوش 21 ساله اکوادور همچنان چشمان برایتون را به خود جلب می کند و باعث شد که نگاه های تحسین آمیز زیادی به سمت او شلیک شود. در نظر گرفته می شد که چلسی در تعقیب و گریز برای امضای او پیشرو است و آبی ها دو پیشنهاد بیش از 55 میلیون پوند (68 میلیون دلار) را پس گرفتند.

آرسنال قبلاً توسط چلسی شکست خورده و در سال 2023 با ژائو فلیکس و میخائیلو مودریک به توافق رسیده است، اما نظر استاندارد اسپورت این است که این نقش ها می توانند در تعقیب کایسدو تغییر کنند. میکل آرتتا همچنان مشتاق است تا موتورخانه خود را در ورزشگاه امارات تقویت کند و تعدادی از اهداف بالقوه در نظر گرفته شده است.

تصور می شد که رایس، ملی پوش انگلیسی در صدر این فهرست قرار گیرد، اما کاپیتان وستهام ارزان نخواهد بود و این باعث شده آرسنال به فکر رویکردی برای کایسدو یا حمله به اورتون برای جذب آمادو اونانا، ستاره بلژیکی باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

چلسی و آرسنال ممکن است برای بستن قرارداد با کایسدو مشکل داشته باشند، زیرا به نظر می رسد این بازیکن جوان تمایلی ندارد و در پاسخ به سوالی درباره آینده خود گفت: “شما شایعات را اینجا و آنجا می شنوید، اما من فقط سعی می کنم اینطور باشم. روی باشگاهی که الان هستم تمرکز کردم، باشگاهی که درها را به روی من باز کرد تا هر هفته بازی کنم.”

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا