داغآخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کریستین پولیسیچ و رحیم استرلینگ به مشکلات مصدومیت چلسی مقابل منچسترسیتی اضافه کردند

کریستین پولیسیچ و رحیم استرلینگ به مشکلات مصدومیت چلسی مقابل منچسترسیتی اضافه کردند و گراهام پاتر منتظر به‌روزرسانی‌های پزشکی بود.

آبی ها روز پنجشنبه در استمفوردبریج در برابر قهرمان فعلی لیگ برتر عملکرد بسیار بهبود یافته ای داشتند، اما همچنان با شکست 1-0 آنها را در رده دهم جدول قرار دادند. اوضاع آسان‌تر نمی‌شود زیرا بازیکنان کلیدی همچنان کنار گذاشته شدند و مهاجمان بین‌المللی ایالات متحده و انگلیس در 22 دقیقه مقابل سیتی مجبور به ترک زمین شدند.

پاتر، سرمربی چلسی، در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تناسب اندام ستارگان آسیب دیده اش، به خبرنگاران گفت: «خیلی زود است برای اطلاع از میزان مصدومیت رحیم. در مورد کریستین باید بگویم که او در حال دویدن بود که با یک ضربه متوقف شدظاهرا برخورد روی زانویش صورت گرفته است. شرایط انگشتان دستش خیلی بد نیست. من هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده ام و در حالت ایده آل نمی خواهم آن را در اینجا تجربه کنم. اما همین است که هست، باید ادامه دهیم.»

پاتر اضافه کرد: “بدیهی است که انتظارات در جایی است که هست. شما می خواهید اینجا باشید، همه بازیکنان خود را در دسترس داشته باشید، یک تیم کاملا مناسب داشته باشید و بتوانید رقابت کنید. شما خواسته های هواداران ما را می دانید، آنها که فکر می کردم فوق العاده هستند، واقعا حمایت می کنند و به طرز عالی پشت تیم هستند. در حال حاضر برای همه ناامید کننده است.»

منبع:www.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا