آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کیویور به آرسنال پیوست!

کیویور آرسنالی شد! توپچی ها با قراردادی 20 میلیون پوندی، اسپزیا و مدافع میانی لهستان را به خدمت گرفتند.

آرسنال اعلام کرد که جاکوب کیویور، مدافع میانی لهستانی را از اسپتزیا با مبلغی به ارزش 20 میلیون پوند (25 میلیون دلار) به خدمت گرفته است.

حرکتی که در ابتدا در روز جمعه انجام شد، اکنون به اتمام رسیده است. کیویور پس از تکمیل انتقال خود از سری آ، جایی که یک و نیم فصل را در آن سپری کرد، قراردادی طولانی مدت امضا کرد. این بازیکن 22 ساله – که 9 بازی ملی برای لهستان انجام داده و در قطر حضور چشمگیری داشته است – پوشش دفاعی حیاتی را برای گابریل ماگالهاس، که 20 بازی از 21 مسابقه رقابتی توپچی ها را در این رقابت آغاز کرده است، فراهم می کند.

کیویور همچنین می تواند در دفاع چپ بازی کند و حتی در نقش هافبک نگهدارنده عمل کند، بنابراین دارای ویژگی های همه کاره ای است که میکل آرتتا برایش ارزش قائل است. آرسنال با شکست دادن تیم هایی مانند آث میلان و یوونتوس به امضای قرارداد با بازیکن ملی پوش لهستانی رسید که پس از خرید اخیر لئاندرو تروسارد از برایتون، تبدیل به دومین خرید توپچی ها در این پنجره شد.

آرتتا در هنگام ورود بازیکن جدید گفت: “خیلی خوب است که ژاکوب به ما ملحق می شود. او یک مدافع جوان همه کاره است که پتانسیل و کیفیت بسیار بالایی با اسپزیا در سری آ و همچنین در سطح بین المللی با لهستان نشان داده است. ژاکوب کیویور بازیکنی است که به ما قدرت و کیفیت  دفاعی می دهد. ما به جاکوب و خانواده اش در آرسنال خوش آمد می گوییم و مشتاقانه منتظر همکاری با او هستیم.”

پس از رونمایی رسمی خود در روز یکشنبه، این بازیکن 24 ساله برای اولین قهرمانی در لیگ پس از 19 سال به آرسنال ملحق خواهد شد، اگرچه اولین بازی او احتمالاً در بازی دور چهارم جام حذفی مقابل منچسترسیتی در 27 ژانویه خواهد بود.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا