آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گالتیه : از بازیکنانم ناامید و عصبانی هستم

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد این تیم در دیدار برابر رنس بسیار ناراضی است.

پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ فرانسه به مصاف رنس رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد.

آن‌ها موفق شدند گل اول را در دقیقه 51 توسط نیمار وارد دروازه حریف کنند، اما در حالی که تنها چند ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، تیم رنس موفق شد گل مساوی را در دقیقه 96 به ثمر برساند تا یک امتیاز ارزشمند از این دیدار به دست آورد.

گالتیه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «البته که نا امید و ناراحت هستم. از این که نتوانستیم در نیمه اول هیچ چیزی از خودمان نشان بدهیم عصبانی هستم. ما نتوانستیم ریتم بازی را در دست بگیریم و هیچ فشاری هم به حریف نیاوردیم. اشتباهات تکنیکی بسیاری داشتیم و رنس این شایستگی را داشت که در همان نیمه اول به گل برسد.»

او درباره تلاش برای بهبود عملکرد تیمش اظهار داشت: «من سعی کردم خط میانی را با فرستادن مارکو وراتی به زمین و آوردن نیمار به پستی مرکزی‌تر تغییر دهم. ما گل اول را زدیم و شانس‌هایی داشتیم، اما ناگهان وراتی اخراج شد که تصمیم درستی هم بود. حتی وقتی یک یار کمتر داشتیم هم بسیار تلاش کردیم و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم. در فاصله چند دقیقه مانده به پایان بازی حس کردم که برنده هستیم که ناگهان ضربه پایانی زده شد!»

این مربی فرانسوی با انتقاد از گلی که تیمش در این بازی دریافت کرد ادامه داد: «خیلی کنایه‌ آمیز است که ما در فاصله 30 ثانیه تا پایان بازی تا این حد بی‌تجربه عمل کردیم و روی توپی که در اختیار خودمان بود گل خوردیم. این اتفاق با توجه به تجربیات بازیکنانی که در تیم داریم واقعا نا امیدکننده است. این گل ضربه سنگینی به ما زد.»

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا